De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Jan de Wit

Zeer positief

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

zorgen dat wanneer men een telefonische afspraak wil maken dat men dan als er gezegd word dat er terug word gebeld dat men dat ook doet. Ikzelf ben pas bij de derde keer goed geholpen om de intake... zorgen dat wanneer men een telefonische afspraak wil maken dat men dan als er gezegd word dat er terug word gebeld dat men dat ook doet. Ikzelf ben pas bij de derde keer goed geholpen om de intake te kunnen maken.

Vriendelijk verwelkomd, niet lang wachten.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Omgang met patiënten, heb ik als heel prettig ervaren

Geweldig. Koen is geweldig

Nee

Jens claassen

Rustig en netjes alles werd goed uitgelegd

n.v.t

Jos de wit

Ist afspraak niet door gegaan wegens ziek tandarts, 2ed ook afgebeld 3rd ging goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Te kort om te beoordelen

Reactie CDC Complete tandzorg:

Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren het ook dat we afgelopen jaar ook met zieke medewerkers te maken hebben vooral door Corona. Ons team heeft nog harder gewerkt om zoveel mensen toch te laten... Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren het ook dat we afgelopen jaar ook met zieke medewerkers te maken hebben vooral door Corona. Ons team heeft nog harder gewerkt om zoveel mensen toch te laten komen, maar dat lukte lang niet altijd.
We hopen dat het snel voorbij is allemaal en we uw afspraak niet meer hoeven te verplaatsen. Toch bedankt voor het doorgeven. Team CDC

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Muziek op de achtergrond ,dat lijdt de behandeling af

Ik was erg bang, maar het is allemaal super gegaan.

Ga zo door.

R Jansen

Ik ben naar CDC gegaan ivm mijn grote angst voor de tandarts. Telefonisch afspraak maken, ontvangst bij receptie en foto's maken waren allemaal top. Bij de tandarts zelf was dit echter een ander... Ik ben naar CDC gegaan ivm mijn grote angst voor de tandarts. Telefonisch afspraak maken, ontvangst bij receptie en foto's maken waren allemaal top. Bij de tandarts zelf was dit echter een ander verhaal. Ik mocht amper mijn verhaal doen van waarom ik angst heb en wat daarbij zou helpen. Ik voelde me onder druk gezet om meteen een behandeling aan te gaan. De 'people skills' die ik op de website las miste ik helemaal. De zogenaamde directe aanpak is in ieder geval niet iets wat voor mij werkt om met mijn angst om te gaan. Van zorg op maat heb ik dus weinig ervaren. De tandarts die ik gesproken heb staat ook niet op de website als een van de angst tandartsen dus vraag ik me ook af of hij er wel in specialiseert is of dat ik, omdat het druk was, een 'normale' tandarts heb gehad. Ik vind dus niet dat de belofte op de site (en mijn ervaring met de receptie) is nagekomen tijdens de intake zelf. Ik wilde met plezier €185 betalen om eindelijk aan de slag te gaan met mijn gebit maar voel me nu gedupeerd (zeker omdat er 2 extra foto's gemaakt zijn zonder overleg van bijkomende kosten!).

Zie hierboven

Reactie CDC Complete tandzorg:

Beste meneer Jansen,
Beste meneer Jansen,
Dit bericht raakt ons oprecht en is zeker niet de bedoeling. Dank voor uw openheid. Dit is precies de reden waarom we Feedback vragen. Zo weten we wat er speelt en kunnen we snel handelen. We houden onze kwaliteit en service namelijk heel graag hoog, want het gaat om deskundige, plezierige zorg. Het spijt ons dat uw ervaring het tegenovergestelde is. Onze zorgconsulent gaat contact met u opnemen zodat we deze ervaring van u hopelijk kunnen / mogen herstellen. Team CDC.

Uitstekende kwaliteit

Sterk punt: klant centraal

R.K

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

houden zo als het is is prima