De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Ralf Grünwald

TOP ! alles snel en vakkundig geregeld,het best wat ik ooit heb meegemaakt in een kliniek,vriendelijk en professioneel !

niets om over te klagen

Henry Bogaars

Ik moest er om half twaalf zijn, maar was pas om half een aan de beurt. Maar verder is alles naar wens verlopen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Nee alles verloopt prima naar wens

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dat is wel een hele lange uitloop geweest. Onze excuses daarvoor. Fijn dat verder wel alles naar wens is verlopen. Bedankt voor uw review!

Ans van der Heijden-Broeren

Mijn bezoek aan de kliniek heft mij het vertrouwen gegeven de stap te durven nemen om op protheses over te gaan.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zeer vriendelijk personeel, echter bij de laatste afspraak (de behandeling onder narcose) bijna een uur moeten wachten.

Mark

Zeer prettig...alles verliep zoals ik had verwacht,ook geen napijn of wat dan ook gehad. Uitstekend dus..

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Had afspraak om 9.45 uur ,was er al om 9.00 uur. Was om 9.25 uur al aan beurt. Prima uitleg gehad. Na behandeling mij goed beoordeeld en gecheckt. Daarna naar huis zonder pijn.

Kevin weedage

Vriendelijk personeel
Verbeterpunt
VEEL beter uitleggen wat het met een
un persoon doet.
Wat er gebeurt als je je tanden gaat verliezen de verandering zoals Vriendelijk personeel
Verbeterpunt
VEEL beter uitleggen wat het met een
un persoon doet.
Wat er gebeurt als je je tanden gaat verliezen de verandering zoals
Eetgewoontes,
Praten,
Fluiten,
Tante verzorging,
Metaal,
Lachen,
geestelijk,

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback! Uw tip is zeker een hele goede! We hebben hiervoor ook folders die we meegeven; naast de mondelinge uitleg. Onze excuses dat we dit zijn overgeslagen bij u. Goed dat u... Dank u wel voor uw feedback! Uw tip is zeker een hele goede! We hebben hiervoor ook folders die we meegeven; naast de mondelinge uitleg. Onze excuses dat we dit zijn overgeslagen bij u. Goed dat u dit meldt. We zullen onze collega's hierop attenderen.

A. Keijser

Heel positief!! Ben zeer tevreden!!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Voor mij is alles tiptop!

Franek

Ik ben heel tevreden

Nvt

Alles prima geregeld

Duidelijk

F Kozik

Ik ben veel blij ermee dat ik cdc heeft gekomen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik heb geen advies alles is goed verlopen

Gerrit

Prima ontvangst, goede rustige wachtruimtes met goede voorzieningen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Goede wachtruimtes met voorzienigen.