De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Paul

De intake, behandeling zelf en controle afspraak voelden vertrouwd en de behandelend arts kwam zeer kundig over. Zou hem zo weer vertrouwen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Tijdens de intake heb ik gevraagd of er nog een contactmoment met de behandelend arts zou zijn voor de ingreep, dit werd bevestigd. Echter heb ik de arts niet meer gezien voordat ik insliep, ook... Tijdens de intake heb ik gevraagd of er nog een contactmoment met de behandelend arts zou zijn voor de ingreep, dit werd bevestigd. Echter heb ik de arts niet meer gezien voordat ik insliep, ook niet nadat dit aan de anesthesist gevraagd te hebben. Ze liep alleen naar de arts toe die in een aangrenzende ruimte verbleef en gaf door dat ik wilde dat hij goed z'n best zou doen. Dit viel me in negatieve zin wel op maar ik realiseer dat dit geen invloed heeft gehad op de verdere behandeling.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u voor uw feedback. Heel begrijpelijk dat u het fijn vindt eerst de behandelaar nog te willen zien en spreken. Dat vinden wij ook fijn. Deze dag is er inderdaad voor gekozen dat het programma... Dank u voor uw feedback. Heel begrijpelijk dat u het fijn vindt eerst de behandelaar nog te willen zien en spreken. Dat vinden wij ook fijn. Deze dag is er inderdaad voor gekozen dat het programma niet uit zou lopen. Uw behandelaar was nog een andere patiënt aan het afronden en daarom was er geen tijd meer voor en hebben ze gekozen om uw vast te helpen. Onze excuses daarvoor. Gelukkig heeft u het ervaren dat het geen invloed heeft gehad op uw behandeling. We wensen u sterkte met het vervolgtraject. Team CDC

Frank Kuypers

Nee

Zeer goed

Heb ik niet

Harry Op Heij

De ontvangst, ophaalmoment, uitleg, zo warm, rustgevend ! Ging heel rustig onder narcose , werd een goed half uur later weer rustig wakker, onder en boven alles eruit. Een zuster die direct attent... De ontvangst, ophaalmoment, uitleg, zo warm, rustgevend ! Ging heel rustig onder narcose , werd een goed half uur later weer rustig wakker, onder en boven alles eruit. Een zuster die direct attent reageert op je bijkomen. Goede uitleg na afloop in het bijzijn van echtgenote! Ook dag erna werd er nog gebeld over hoe t met je gaat! En totaal geen last, pijn gehad.
Een aanrader voor als het dan toch moet, net als in mijn geval, en je schrik hebt! Nogmaals in mijn geval, je hoort, ziet en voelt niets!

Sterke punten:
Van intake, foto’s maken, gesprek met tandarts, behandeling en nazorg, in mijn geval op zeker een dikke 10.
Verbeterpunten in mijn geval: geen
Tips: vooral voor...
Sterke punten:
Verbeterpunten in mijn geval: geen
Tips: vooral voor patiënten zet je angst opzij en maak een afspraak!

Jac Vervuurt

Klantvriendelijk, geen lange wachttijden.

Nee

Positief

Vriendelijke kundige club

Yvon

Heb t steeds als heel goed ervaren ben heel blij met mijn implantaten

Altijd heel vriendelijk personeel

Fijne ervaring, duidelijkheid vooraf

X

Marjolijn

Gisteren onder narcose mijn ondergebit getrokken en prothese geplaatst. Complimenten aan Karin en haar team(anesthesisten en nazorg medewerkster) Hier werken mensen met passie voor hun vak en... Gisteren onder narcose mijn ondergebit getrokken en prothese geplaatst. Complimenten aan Karin en haar team(anesthesisten en nazorg medewerkster) Hier werken mensen met passie voor hun vak en oprechte interesse in hun cliënt. Geweldig zoals ik behandeld ben.

Nvt

Zeer goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Aandacht. Zorgconsulent mag meer luisteren en verplaatsen in beleving patiënt. Niet slechts een (verzekerings) praatje houden.