De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Corrie Stoffels Reuvers

Altijd fijn iom door deskundige mensen geholpen te worden.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterke punten: denken met je mee en staan open voor vragen/opmerkingen. Verbeterpunten heb ik niet.

Rinus Stoffels

M. van Ojen

Positief, vriendelijk

Fatsoenlijk

Dick Mullié

Top. Zoals als jaren uitstekende en uitermate vriendelijk

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Prima Alleen moet nu een 3e keer terug. Belde voor een vulling die afgebroken was en daar heb ik een afspraak voor kunnen maken. Vervolgens kon ik dat niet combineren met mijn controle van 1.5 week... Prima Alleen moet nu een 3e keer terug. Belde voor een vulling die afgebroken was en daar heb ik een afspraak voor kunnen maken. Vervolgens kon ik dat niet combineren met mijn controle van 1.5 week later. En tijdens de controle bleek ik nog een vulling te hebben die niet goed meer sloot dus nu moet ik weer terug. Ik kom bij jullie omdat ik angst heb voor de tandarts en het helpt niet als ik zo vaak terug moet komen.
Ook werken de tv's niet meer boven de begandelstoelen of staan ze gewoonweg niet aan.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zoals bovenstaande. Tv's weer aan en met geluid zodat je afleiding hebt en beter letten op dit soort afspraken.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw goede feedback. Fijn dat u dit aan ons doorgeeft en verbetertips heeft mbt de TV's voor afleiding. We gaan het intern bespreken. Team CDC

Thomas

Deskundig, vriendelijk, menselijk

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

alles in een huis, is meer als de controle nodig, kan ik naar een specialist in de zelfde gebouw gaan

Zeer prettig en deskundig. Snel aan de beurt, zeer vriendelijk personeel.

Geen advies.