De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

A Klein

Fijn en vertrouwd

Ga zo door

Vriendelijk welkom
Ontspannen sfeer

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ze zorgen dat je als patiënt ontspannen raakt. Zelfs voor iemand met angst

Positief. Super snel geholpen

Nee

Willem Vaessen

Prettig

Geen tot nu toe

Jan Loonen

Positief, mijn behandelaar was ziek. Ik kwam voor niks, er was 's morgens vroeg gebeld, toen was mijn mobiele telefoon nog niet wakker. probleem werd opgelost door inzetten andere behandelaar.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

bij ziekte behandelaar niet uitsluitend 's morgensvroeg bellen maar ook later op de dag.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. We bellen zo snel als mogelijk want hoe eerder men op de hoogte is, hoe fijner. Het is nooit fijn om afspraken af te zeggen. We zoeken ook het liefst naar een andere... Dank u wel voor uw feedback. We bellen zo snel als mogelijk want hoe eerder men op de hoogte is, hoe fijner. Het is nooit fijn om afspraken af te zeggen. We zoeken ook het liefst naar een andere oplossing. Wel het liefst in overleg. Team CDC

Goed optijd geholpen

Ze zijn altijd vriendelijk

Syl Snider

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De fotoshoot was verrassend. Vaker iets dergelijks organiseren.

Reactie CDC Complete tandzorg:

De fotoshoot is zeker leuk. We schrijven graag verhalen over de ervaringen en daarbij horen leuke foto's. Shoots & More verzorgt die op diverse plekken in Nl. Dat vindt iedereen tot op heden... De fotoshoot is zeker leuk. We schrijven graag verhalen over de ervaringen en daarbij horen leuke foto's. Shoots & More verzorgt die op diverse plekken in Nl. Dat vindt iedereen tot op heden een leuke ervaring.

Arend Verbeek

Meer vestigingen in Nederland

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank weer voor deze beoordeling en review. Wellicht is er een praktijk dichterbij voor jou binnen onze keten: www.denteam.nl
Maar wij vinden het wel fijn om je te blijven helpen hoor :-)

Nvt

Rustig en beleefd