De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Nvt

Nvt

Nancy

Zeer prettig en netjes. Wordt geluisterd en rekening gehouden met mijn medische aandoening.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Enige punt is dat er veel wisseling is tussen tandartsen en tweemaal verrast was dat ik een andere tandarts had( die verder wel kundig was) een kort berichtje dat clienten weten dat hun eigen... Enige punt is dat er veel wisseling is tussen tandartsen en tweemaal verrast was dat ik een andere tandarts had( die verder wel kundig was) een kort berichtje dat clienten weten dat hun eigen tandarts weg of vervangen wordt kan handig zijn

r stip

alles prima

Arno van Deursen

Goed, positief

zo doorgaan

Harry Op Heij

Het ontvangst, de kennismaking met het “team” was als thuiskomen, warm ontvangst, gemoedelijk/geruststellend!
Aanvangen van de “operatie” onder algehele narcose,wat heerlijk. De eerste keer onder narcose, goede uitleg, stap voor stap, hoe en of wat. Werd weer wakker en was begeleiding/zuster bij. Vrouw werd er direct bijgehaald. Goede uitleg qua nazorg. Volgende dag nog keer nabellen. Dikke aanrader.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zie bovenstaand! Geen verbeterpunten.

Jan de Wit

Zeer vertrouwd

het was zoals het hoord

Ralf Grünwald

Snelle Info als het later word, of erder ,meteen gebeld,Super !

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

In mijn geval niet,alles Top !

Fijn !!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het zou fijner zijn als er in Eindhoven ook een vestiging zou zijn. ,, is maar een idee !!

Uitstekend!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Geen verbeterpunten alles is top geregeld!