De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Nee

Corine Traa

Prima ontvangen

geen opm.

Marcel v Klingeren

Zeer goed en vakkundig geholpen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Geen verbeter punten ben zeer tevreden over het resultaat

Gert Keijzer

Dennis Koens

In de kliniek is alles goed gegaan

Nazorg moet veel beter

Teun van den Broek

Aangenaam, vakkundig, maar prijzig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Service en contact aangenaam, offerte voor behandeling prijzig genoeg

M. Van Heel

In het begin goed, maar de laatste afspraak was waardeloos. De medewerkers hadden niet de bereidwilligheid om me goed te begrijpen. Heel jammer!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Luister naar de klant, en help die goed.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. We gaan contact met u opnemen om te vernemen wat uw ervaring exact is geweest. We houden nl. onze kwaliteit, service en vriendelijkheid graag hoog.
Het spijt ons...
Het spijt ons dat u het zo niet ervaren heeft. Team CDC

Wouter

Onbeschoft personeel

Betere begeleiding en afhandeling

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u voor uw feedback. We nemen graag contact met u op om te weten te komen wat u als onbeschoft ervaren heeft. Dit horen we namelijk nooit. Team CDC

Ik ben bij de kliniek geweest en daar werd gezegd dat al mijn tanden en kiezen er boven uit moesten, een begroting gehad en vrij snel terecht voor behandeling, de narcose ging super en fijne mensen... Ik ben bij de kliniek geweest en daar werd gezegd dat al mijn tanden en kiezen er boven uit moesten, een begroting gehad en vrij snel terecht voor behandeling, de narcose ging super en fijne mensen maar daarna drama, geen nazorg een veelste grote prothese, zat al vast geplakt met kleefpasta toen ik wakker werd uit de narcose en binnen een half uur viel hij al uit mijn mond helse pijn van de randen van de prothese en na verschillende e-mails en telefoontjes mocht ik pertinent niet eerder terug komen om wat te doen aan de prothese. 5 dagen mijn gebit niet in kunnen doen, die viel er gelijk weer uit en gaf pijnlijke plekken omdat hij te groot was.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Betere nazorg en bij te grote prothese er ook gelijk wat aan doen als jullie er al kleefpasta in moeten doen na de narcose gelijk.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor deze feedback. We nemen dit heel serieus en gaan dit intern bespreken. We gaan er alles aan doen om dit op te lossen en u een oplossing te bieden naar tevredenheid.
Team CDC

Peter Bergman

Prima en fijn geholpen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Fijn geholpen, snel en volop informatie over de behandeling