De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Als prettig voor zo ver als dat kan

Zo door gaan

Pilar

Fijn

Geen.

Rick

Zeer relaxed

Wibo doet het goed

Matt

Zeer goed .ik raad het iedereen aan die iets of alles aan hun gebit willen doen

Geen gewoon super tevreden

Marjolijn

Gisteren onder narcose mijn ondergebit getrokken en prothese geplaatst. Complimenten aan Karin en haar team(anesthesisten en nazorg medewerkster) Hier werken mensen met passie voor hun vak en... Gisteren onder narcose mijn ondergebit getrokken en prothese geplaatst. Complimenten aan Karin en haar team(anesthesisten en nazorg medewerkster) Hier werken mensen met passie voor hun vak en oprechte interesse in hun cliënt. Geweldig zoals ik behandeld ben.

Nvt

Wisselend ; personeel van een 10 (marieke en willem) naar een 5 voor andere medewerkers. Beetje nummertjes idee
Kwalitatief is het erg goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Geen house muziek in behandelkamer.
Meer aandacht voor mensen die echt angstig zijn, ook na plaatsing protheses. Wat gaat er gebeuren.

J.C. Blommaert

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Had ik wel. Maar de kliniek heeft zich in mijn ervarimg duidelijk verbeterd. Ben echter zelf assertiever geworden. Vraag me dus nog wel af of de kliniek wel voldoende is ingesteld op de niet heel... Had ik wel. Maar de kliniek heeft zich in mijn ervarimg duidelijk verbeterd. Ben echter zelf assertiever geworden. Vraag me dus nog wel af of de kliniek wel voldoende is ingesteld op de niet heel assertieve client.

Plezierig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Meer tijd om te weten of de prothese echt passend is

Zeer goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Aandacht. Zorgconsulent mag meer luisteren en verplaatsen in beleving patiënt. Niet slechts een (verzekerings) praatje houden.

Loes

👍