Tamar

Fijne en snelle levering. Erg tevreden met mijn herinneringskist

Patricia

Een prachtige herdenkingskist laten maken voor mijn overleden echtgenoot.

Jet

Al veel leuke cadeaus besteld bij Bineke! Iedere keer weer super blij mee! Zo leuk om te geven en altijd super snel en vriendelijk.
De herinneringskisten zijn top! Maar ook de rugzakjes zijn...
De herinneringskisten zijn top! Maar ook de rugzakjes zijn hier favoriet. Helemaal leuk!

Eva zuidweg

Ontzettend mooie herdenkingskist ontvangen. Snelle en goede service en mooie kwaliteit!!

Petra Harteveld

By Bineke denkt geweldig mee als je vragen hebt over de uitvoering van een eigen ontwerp. Ben heel goed geholpen en de belettering was prachtig uitgevoerd. Zonder overdrijving echt Super.

Jolien

Nooit eerder zo ontzettend goed geholpen. Bineke denkt mee, reageert gelijk en begrijpt wat je zoekt! Enorm tevreden over haar service en kan het iedereen aanbevelen. Nogmaals bedankt, Bineke!

Melissa Zonneveld-Mulder

We hebben een grote hydrofieldoek met geborduurde naam besteld, kleur van de doek bleek na bestelling niet beschikbaar, maar snel via de app tot een geschikt alternatief gekomen. Gewoon van begin... We hebben een grote hydrofieldoek met geborduurde naam besteld, kleur van de doek bleek na bestelling niet beschikbaar, maar snel via de app tot een geschikt alternatief gekomen. Gewoon van begin tot eind een mooie ervaring: website is duidelijk en aantrekkelijk, product was van goede kwaliteit, werd snel geleverd en ook nog eens ingepakt aangeleverd. Aanrader!

Jorine

Al meerdere keren een herinneringsbox besteld en het contact met Bineke verloopt heel prettig. Ze reageert snel en ook de box is snel binnen. De box wordt ook op een stevige manier verpakt zodat... Al meerdere keren een herinneringsbox besteld en het contact met Bineke verloopt heel prettig. Ze reageert snel en ook de box is snel binnen. De box wordt ook op een stevige manier verpakt zodat deze niet beschadigd tijdens het verzenden.

Marije

Snelle service en prachtige producten. Wij zijn er heel erg blij mee!

Mieke

We hadden een herinneringskist met geboortekaartje en de kistjes voor een voet- en handafdruk besteld.
Wat een geweldige en snelle service. Dezelfde ochtend kreeg ik al een proefdruk te zien van de herinneringskist of ik die goed vond. Na een kleine wijziging was deze perfect.
De kist en de kistjes voor de hand en voetafdruk werden binnen 2 dagen erna geleverd.

Super mooi geworden en snelle service.