Familie Goud

Prima product, goede communicatie en vriendelijk personeel!

Ja, we konden op de site niet vinden hoe we de sticker moesten aanbrengen, we belden naar het bedrijf maar kregen geen contact.
We werden door Kevin teruggebeld en hij hielp ons verder met...
We werden door Kevin teruggebeld en hij hielp ons verder met geduld en vriendelijkheid.

Het contact via email was heel prettig. Helaas heb ik de bestelling moeten annuleren. De oorzaak lag bij de bestelling waarvan de kwaliteit niet in orde was, dus niet bij dit bedrijf. De afwikkeling... Het contact via email was heel prettig. Helaas heb ik de bestelling moeten annuleren. De oorzaak lag bij de bestelling waarvan de kwaliteit niet in orde was, dus niet bij dit bedrijf. De afwikkeling was prima in orde. Na annulering stond het geld binnen een week weer terug op de rekening!

Vlotte service via de email.

Goed, maar de klantenservies was best slecht

kwaliteit

Beste klant,
Goed om te horen dat de sticker naar wens was! Graag zouden wij willen horen wat u beter zou willen zien in onze klantenservice. Wij zagen dat u in de vakantieperiode besteld heeft, waardoor de bezetting lager was. Dit hebben wij gecommuniceerd naar u, dus wij waren in de veronderstelling dat u hiervan op de hoogte was. Mocht u hiernaast nog verbeterpunten hebben, horen wij het graag!

Andries Guijt

Door vakantie iets uitgelopen maar tot volle tevredenheid opgelost.

Zeer snel binnen 24 uur geleverd,hiervoor mijn dank.

Beste klant,
Fijn om te horen dat u uiteindelijk tevreden bent met uw sticker!
Graag hopen wij u nog eens terug te zien als klant.
Team Businessstickers.nl

Hele fijne benadering naar de klant toe. Levering is trager dan gemiddeld maar resultaat was super.

Goede adviezen

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! Door het maatwerk hebben wij inderdaad een iets langere levertijd, maar we zijn heel blij om te horen dat de stickers wel de gewenste kwaliteit hebben. Nogmaals bedankt en we hopen u graag terug te zien als klant.

Welkommakelaars

Goede ervaring. Doen meer dan verwacht. Denken mee. Aanrader.

Komen zelf met ideeƫn en oplossingen

Beste klant,
Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze diensten. Meedenken vinden wij erg belangrijk en het is mooi om te horen dat dit goed heeft uitgepakt. Wij wensen u veel plezier met de sticker en hopen u nog eens terug te zien als klant.

Super

Beste klant,
Fijn dat u onze dienst zo goed heeft ervaren! Wij zijn blij dat alles naar wens is gegaan en zien u graag nog eens terug.

minicamping schonewille

Prima ervaring met dit bedrijf. Toen ik mijn aangeleverde print niet op de juiste grote kon aanleveren hebben zij dat uit eigen beweging gedaan. En alles in keurig overleg. Het eindresultaat was dan... Prima ervaring met dit bedrijf. Toen ik mijn aangeleverde print niet op de juiste grote kon aanleveren hebben zij dat uit eigen beweging gedaan. En alles in keurig overleg. Het eindresultaat was dan ook uitstekend zeker een aanrader en ik blijf zeker klant.

Meedenken en geen 8 tot 5 mentaliteit. Uitstekende kwaliteit

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor.
We zien u graag weer terug bij Businesstickers!
Hartelijke groet,
Team Businessstickers.nl

Prima product, goede, snelle levering!

Prima product, goede, snelle levering!

Beste klant,
Goed om te horen alles goed is gegaan met de levering.
Fijn dat onze dienst goed is bevallen, we hopen u graag nog eens terug te zien als klant!
Met vriendelijke groet,...
Beste klant,
Goed om te horen alles goed is gegaan met de levering.