Goed en snel

je ontvangt altijd een proefdruk

Prima geholpen en meedenken over ontwerp.

Snelle service.

Goed. Eindresultaat is naar tevredenheid.

Stadsfruit

Wij bestellen regelmatig stickers in alle vormen en maten bij Businessstickers.nl en zijn erg tevreden over hun diensten. Ze zijn erg klantvriendelijk en altijd bereid te helpen en net dat beetje... Wij bestellen regelmatig stickers in alle vormen en maten bij Businessstickers.nl en zijn erg tevreden over hun diensten. Ze zijn erg klantvriendelijk en altijd bereid te helpen en net dat beetje extra te doen zodat wij onze bestelling op tijd en naar wens ontvangen.

Snelheid, Klantgericht, Vriendelijk, (prijs)-Kwaliteit

ik niet

Betesda

Levering binnen de termijn zoals vermeld op de website.

Besteld artikel is afwijkend, ik had controle stickers op een rol besteld en kreeg ze in stickervellen.

Reactie Businessstickers.nl:

Geachte klant, bedankt voor uw reactie en goede beoordeling! Jammer dat u de stickers op rol verwacht had. Controle stickers leveren wij namelijk standaard op stroken, via de webshop. Op rol leveren... Geachte klant, bedankt voor uw reactie en goede beoordeling! Jammer dat u de stickers op rol verwacht had. Controle stickers leveren wij namelijk standaard op stroken, via de webshop. Op rol leveren kan ook. Dat is op aanvraag bij bepaalde aantallen mogelijk. Wanneer u ons een mailtje stuurt kunnen we de diverse mogelijkheden aan u aanbieden. En wellicht nog een leuke korting aan u aanbieden voor een volgende keer.
Het Business Stickers team

Prima site, snel reactie op de mail. Nette stickers.

Snelle service

L1support

Eerste bestelling, vlot afgehandeld en snel bezorgd.

Snelheid van de zending.

BB Tuin op Zuid

Mooi product wat ook in kleine oplages te verkrijen is. Mooie prijs