Ritom

1e levering perfect 2e levering was de witte ondergrond niet zo wit als de eerste keer zodat het contract minder is met de opdruk. Orderbevestiging was de afbeelding uit het midden geplaatst... 1e levering perfect 2e levering was de witte ondergrond niet zo wit als de eerste keer zodat het contract minder is met de opdruk. Orderbevestiging was de afbeelding uit het midden geplaatst terwijl wij het in het midden aanleverden.

snelle reactie tijd.

Beste klant,
Dank voor uw reactie. We hebben een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van het kleurverschil en de oorzaak hiervan aangepakt. Hiervan zult u in de toekomst dus geen last meer van hebben. De drukproef is naderhand nog aangepast en akkoord bevonden. Wij gaan er dus van uit dat de stickers de gewenste positie hebben.
Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met ons via klantenservice@businessstickers.nl of 06 455 864 38.
Team Businessstickers.nl

Ik heb 2 magneetborden besteld maar kreeg geen advies waardoor het resultaat te wensen overlaat

Beste Klant,
Wij vinden het erg jammer dat de magneetplaten niet naar wens waren. Hierover is gelukkig wel telefonisch contact gehad om een passende oplossing te zoeken. Wegens spoedtermijn kon de oplossing helaas niet uitgevoerd worden, maar we hopen dat we u later nog eens van dienst kunnen zijn. Hierbij gaan we uiteraard ons best doen om deze compleet naar wens te maken!

JoVe

Mooie kwaliteit stickers

Service is zeer goed. Na een fout in de bestelling is deze goed hersteld

Beste klant,
Bedank voor uw positieve reactie. Er zat inderdaad een fout in de 1e sticker, maar gelukkig hebben we deze naar wens kunnen herstellen. Bedankt voor het vertrouwen, we hopen u graag nog eens te kunnen helpen!
Team Businessstickers.nl

Goed en duidelijk mail contact. Na een foutje in de sticker is deze hersteld .

Contact is zeer goed en snel

Willemse

Top

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij hopen dat de stickers goed blijven zitten en we u nog eens terugzien op onze website!
Team...

I-MB

Correcte gasten, de stickers zijn prima zelf te plakken.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben de samenwerking ook als zeer prettig ervaren. Mooi dat het gelukt is om de stickers zelf te plakken. Mocht u nog eens stickers nodig hebben, zien we u graag terug in onze webshop!

budget bikes

PRIMAS ervice

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat onze service en levering u goed bevallen is. Graag zien we u nog eens terug in onze webshop!
Met vriendelijke groet,...

Mirjam Vissers Artwork

Vlotte verwerking, goede prijs/kwaliteit verhouding en uiteindelijk een mooie sticker. Bovendien vooraf een drukproef zodat je goed kunt zien hoe het gaat worden en eventueel nog iets kunt aanpassen.

persoonlijke benadering en de drukproef

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review bij Businessstickers.nl.
Wij zijn blij om te horen dat de sticker en de dienstverlening goed bevallen is.
Graag staan wij in de toekomst nog...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review bij Businessstickers.nl.
Graag staan wij in de toekomst nog eens voor u klaar!

Particulier

100% OK

"Bezorging binnen 5 tot 7 werkdagen:" bestelde was al binnen 2 werkdagen bezorgd! Plumeau!

Prima service, denken met je mee.