timmerbedrijf vogelzang

Na verkeerde stickers te hebben ontvangen,werd dit perfect opgelost en kreeg dierect nieuwe stickers die wel voldoen,perfecte service

luisteren goed en zorgen voor een oplossing

Schenk Engineering

Zeer goede service, erg behulpzaam en ze hebben zelfs mijn bedrijfslogo naar wens aangepast, zonder extra betaling bovenop de stickerprijs. Stickers waren ook erg snel geleverd dus erg tevreden met... Zeer goede service, erg behulpzaam en ze hebben zelfs mijn bedrijfslogo naar wens aangepast, zonder extra betaling bovenop de stickerprijs. Stickers waren ook erg snel geleverd dus erg tevreden met alles.

Communicatie, service, levertijd en kwaliteit.

Goed en flexibel

O.M. Klus & Montage

Heel erg goed al een aantal bestellingen geplaatst en elke keer super geholpen!

Denkt mee met de klant, zijn snel, en ziet er super uit.

Geachte klant,
Wat fijn dat u zo tevreden bent! Goede service staat bij ons hoog vaandel, het is goed om te horen dat wij dit goed uitdragen. Wij danken u hartelijk voor uw review en hopen u graag nog eens terug te zien in onze webshop.
Team Businessstickers.nl

Uitstekende service en goede kwaliteit.

Service

Geachte klant,
Fijn om te horen dat u tevreden bent met u sticker en onze service. Wij wensen u veel plezier van uw sticker en hopen u nog eens terug ze zien op onze website!
Met...

Danny Janssen Timmer- & klusbedrijf

Snelle levering van het product en precies naar verwachting

Brouwer Technische Ondersteuning

Stickers besteld via de webshop.

Bestelling ging gemakkelijk, contact was goed. prijstechnisch ook prima.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review, super om te horen dat u tevreden bent met onze diensten.
Beste klant,
Wij wensen u veel plezier van uw sticker en hopen u nog eens terug te zien op onze website!

JLB Events

Top. Goede en snelle levering, goede kwaliteit van het product.

Goede productkwaliteit, proefdruk verstuurd voordat geleverd.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Heel fijn dat u tevreden bent met uw sticker.
Wij hopen dat u nog eens terugkomt voor een bestelling.
Team...
Beste klant,
Bedankt voor uw review! Heel fijn dat u tevreden bent met uw sticker.
Wij hopen dat u nog eens terugkomt voor een bestelling.
Team Businessstickers.nl

Goede service, mooi product.

Kraamzorg Pip

Zeer netjes geholpen,ook vanwege een technisch aspect is dit prima verlopen!

Zeer behulpzaam personeel