Particulier

100% OK

"Bezorging binnen 5 tot 7 werkdagen:" bestelde was al binnen 2 werkdagen bezorgd! Plumeau!

Prima service, denken met je mee.

Prima service, goede bereikbaarheid via mail en snelle reactie op vragen.

Goede en snelle reactie op vragen via mail.
Product voldoet aan al mijn verwachtingen.

fretan.nl©demolition advice

Netjes afgehandeld
goede feedback ivm ontwerp

De klantvriendelijkheid was top. De reactietijd op emails was kort. De communicatie was duidelijk.

Ze waren erop gericht mij zo snel mogelijk te helpen.

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank dat u een review heeft achtergelaten. Goed om te horen dat onze klantenservice en communicatie een sterk punt is! Dit is bij ons een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening, dus een bevestiging hiervan is voor ons zeer welkom. Wij wensen u veel plezier van de stickers en hopelijk nog eens tot ziens!

Jet married

Ervaring: positief

Goede communicatie, snelle levering en bovenal kwalitatief goed product!

Beste Klant,
Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat het proces naar wens is gelopen.
U bent uiteraard later weer van harte welkom in onze webshop!
Met vriendelijke...
Beste Klant,
U bent uiteraard later weer van harte welkom in onze webshop!

AG Service

Perfect product afgeleverd

Goede communicatie.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Heel fijn om te horen dat onze communicatie een sterk punt is! Hier streven wij ook naar, dus het is dan mooi om te zien dat dit ook tot goede resultaten leidt. Wij hopen u graag nog eens terug te zien in onze webshop!

Rijschool Erik Snip

Top

Geachte heer Snip,
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat de stickers naar wens zijn en hopen u graag nog eens terug te zien in onze webshop.
Met vriendelijke groet,...
Geachte heer Snip,
Team Businessstickers.nl

Goede ervaring, snelle levering. De levering was niet zoals bedoelt maar na een telefoontje zonder enig probleem opgelost zodat we nu een prachtig beplakte auto hebben. Gelukkig zijn ze bij... Goede ervaring, snelle levering. De levering was niet zoals bedoelt maar na een telefoontje zonder enig probleem opgelost zodat we nu een prachtig beplakte auto hebben. Gelukkig zijn ze bij Bussinessstickers.nl behalve in goede stikkers maken ook goed in het oplossen van problemen.

oplossen van problemen

Beste Klant,
U heeft inderdaad een hoop pech gehad betreft deze bestelling! Door een combinatie van onze productie en de levertijd heeft u een tijdje moeten wachten op de definitieve stickers. Uiteraard willen wij u nogmaals danken voor uw begrip en geduld! We zijn blij dat we u alsnog naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
U bent in de toekomst ook weer van harte welkom in onze webshop!

Perfecte service.

Geachte klant,
Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw review! Goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Dit streven wij ook na in onze dienstverlening, dus wij vinden het erg fijn om te merken dat dit ook gewaardeerd wordt. U bent altijd (opnieuw) welkom in onze webshop!