Poudevigne

J’ai passé commande suite à un échange de mail, règlement par ApplePay puis plus aucunes nouvelles malgré mes relances par mails sans réponses .
Sans nom du transporteur et numéro de suivi , il...
Sans nom du transporteur et numéro de suivi , il m’était impossible de savoir où été mon colis .
Je regrette vraiment cette absence de communication une fois la commande passée .
Le produit est conforme à ce qui était proposé sur le site et l’emballage était très bien .

Reactie Bronze and More:

Vertaald uit het Frans;
Vertaald uit het Frans;
Ik heb een bestelling geplaatst na een e-mailuitwisseling, betaling via ApplePay en daarna geen nieuws meer ondanks mijn herinneringen per e-mail zonder reactie.
Zonder de naam van de vervoerder en het trackingnummer was het voor mij onmogelijk om te weten waar mijn pakket was.
Ik betreur dit gebrek aan communicatie nadat de bestelling is geplaatst.
Het product komt overeen met wat op de site werd aangeboden en de verpakking was zeer goed.
Commentaar Bronze and More;
De miscommunicatie was helaas door drukte bij de posterijen naar Frankrijk onvoldoende vandaar dat wij geen update trackgegevens voor de klant konden doorgeven. Gelukkig is de klant tevreden over het bestelde bronzen beeld.

Nvt

Zeer goed geholpen en geadviseerd

Hanne

Ik heb iets besteld, ontvangstbevestiging gekregen en begrepen dat het artikel nu gemaakt wordt. Daarna niets meer gehoord, dus hoe het ermee voor staat en wanneer het product komt: geen idee! Ik heb iets besteld, ontvangstbevestiging gekregen en begrepen dat het artikel nu gemaakt wordt. Daarna niets meer gehoord, dus hoe het ermee voor staat en wanneer het product komt: geen idee!
Ik kan dus ook nog niet zeggen of ik het bedrijf wel of niet zou aanbevelen, want daar is het nog te vroeg voor.
Een tussentijdse terugkoppeling over wanneer het product komt zou ik eigenlijk wel op prijs stellen!

Joke van der Pijl

Op zoek naar een boekenmolen bij Bronze and More terecht gekomen. Snelle reactie en zeer behulpzaam.

Sanders- PwC

Heel goed- meedenkend en flexibel

G. van Veldhuizen

Is prima

Frank nivelles

Zeer aangenaam en correcte service. Top