De Witte Rosita

Beeld besteld dat niet voorradig was ...heeft men bij jullie leverancier gezorgd dat ze dat beeld wouden maken ook al ging het maar om 1 exemplaar ...super bedankt

Meijdam

Bronze & more heeft mij snel antwoord gegeven op mijn vragen maar nadat ik had betaald heb ik zelf om leveringsgegevens moeten vragen. Levering zou binnen een paar dagen zijn maar agv Corona is deze... Bronze & more heeft mij snel antwoord gegeven op mijn vragen maar nadat ik had betaald heb ik zelf om leveringsgegevens moeten vragen. Levering zou binnen een paar dagen zijn maar agv Corona is deze vertraagd en wacht ik nu bijna 4 weken op levering. Product zou op 17 januari binnenkomen bij Bronze & more maar tot op heden nog niets vernomen, wel bijna 300 euro overgemaakt. Ik heb vertrouwen in een goede afloop maar zou vanuit de leverancier wel beter op de hoogte willen worden gehouden.

Beste mevrouw Meijdam,
Beste mevrouw Meijdam,
Spijtig dat u niet tevreden bent met de levering die inderdaad vertraging heeft opgelopen om diverse redenen. Graag wil ik deze aan u uitleggen. Op 04-01-2022 heeft u uw bestelling geplaatst en zou uw artikel op 17-01 in het magazijn binnenkomen wat ik u ook heb gemeld. In het weekend is het magazijn gesloten en uw bestelling kon pas na het weekend verwerkt worden. Ik heb u op 10-01 nog de onderstaande mail gestuurd lees een citaat;
Het beeldje komt 17 januari in de container binnen bij mijn leverancier.
De vertraging is gekomen omdat de zeecontainer later komt dan de planning was.
Zodra het op de post gaat krijgt u uiteraard de track&trace
excuses voor de vertraging.
Het is helaas heel druk bij DHL maar uw bestelling is onderweg met de track&trace die u gisteren van mij heeft ontvangen.
Hopende op uw begrip na deze uitleg. Met vriendelijke groet, Bronze and More

Paul

Zeer correct, ook pre-order wordt zeer goed opgevolgd. Zeer vriendelijk en maken tijd voor hun klant. Place to be voor mooie bronsen beelden.

De Grooy

Zeer professioneel

Rien Bos

Inmiddels aantal maal bestelling geplaatst. Zeer snelle en correcte levering

Reactie Bronze and More:

Hartelijk dank voor uw mooie eindoordeel maar vergeet bij uw volgende bestelling niet uw 10% vaste klantenkorting te gebruiken die was u vergeten in te voeren bij uw laatste bestelling ( lees de... Hartelijk dank voor uw mooie eindoordeel maar vergeet bij uw volgende bestelling niet uw 10% vaste klantenkorting te gebruiken die was u vergeten in te voeren bij uw laatste bestelling ( lees de laatste mail voor uw bestelling ) Fijne feestdagen en een gezond 2022
Mv.g. Ineke

Streat Allen

Ik ben uiterst tevreden met mijn ontvangen bestelling, Bronzen beeld van Mercurius, Heel goed verpakt verzonden en zelf vroeger dan verwacht toegekomen. Vijf Strerren *****.
Alan

Reactie Bronze and More:

Dank voor uw zeer positieve feedback ☺️

Huurman

Geweldig en je krijgt echt wat je op de foto ziet. Super blij mee.

Dank u voor uw 5 sterren oordeel 😃

Hebbelinck

Vlotte service en communicatie

Hans

Eerlijke service, staat achter de klant en is oplossingsgericht