Anne Van der Straeten

Heb meer dan een week mijn bestelling gedaan, betaald en ik heb nog steeds geen nieuws wann pakket zal toekomen. Voor meer dan 200€ zou ik verwachten inmiddels al ofwel nieuws te hebben gekregen, of... Heb meer dan een week mijn bestelling gedaan, betaald en ik heb nog steeds geen nieuws wann pakket zal toekomen. Voor meer dan 200€ zou ik verwachten inmiddels al ofwel nieuws te hebben gekregen, of het pakket in mijn bezit.

Beste mevrouw Anne Van der Straeten,
Beste mevrouw Anne Van der Straeten,
Jammer dat u achteraf toch niet uw klacht hebt herzien omdat uw pakket door Corona en drukte bij DHL vertraging had ( overmacht ) en niet traceerbaar was. Gelukkig is uw bestelling toch nog bij u aangekomen en zei u ;" eind goed al goed ".
Met vriendelijke groet, Ineke Nicolai Bronze and More

Sieswerda

Bronzen beeldje besteld via de site en keurig verpakt ontvangen na een paar dagen

Martin Neyt - NeytAndText

In één woord: top! Niet twee dagen wachten op antwoord, zoals bij veel bedrijven, maar binnen een uur een reactie op de vraag of een artikel in voorraad is. Vervolgens snelle communicatie over de... In één woord: top! Niet twee dagen wachten op antwoord, zoals bij veel bedrijven, maar binnen een uur een reactie op de vraag of een artikel in voorraad is. Vervolgens snelle communicatie over de bestelling en snelle levering. Goed verpakt. Het product is zelf is van hoge kwaliteit. Chapeau!

Lourens

Prima service, snelle levering, correcte prijsstelling

vankrunkelsven paul

Tot nog toe positief

karstel

Goed en uitgebreide collectie

De Baene Anne-Marie

Héél tevreden!

ByJanetStyling

Zeer prettig contact en uiterst attent en correct. Levering van onze schommelbank is perfect verlopen en wij genieten ervan!

Leo Knies

Vriendelijk bij contact, snelle levering, naar grote tevredenheid.

Carine Kumps

Een aanrader!