Molenaar

Na mijn negatieve beoordeling heb ik contact gehad met mevrouw Nicolai en goede uitleg gekregen. Ik was te snel in mijn oordeel en herroep dat bij deze. We kijken uit naar de ontvangst van de... Na mijn negatieve beoordeling heb ik contact gehad met mevrouw Nicolai en goede uitleg gekregen. Ik was te snel in mijn oordeel en herroep dat bij deze. We kijken uit naar de ontvangst van de bronzen sculptuur. de laatste ster voegen we toe, wanneer we deze ontvangen hebben.

John Beunk

Nette en correcte afhandeling.

Molenaar

Slecht, ik heb het bestelde nog altijd niet ontvangen. Ook niets meer ervan vernomen.

Reactie Bronze and More:

Beste meneer, De oorzaak van uw vertraagde bestelling komt mede door de datum van uw bestelling op 29-12-2020 midden in de feestdagen drukte en sluiting van bedrijven en omdat het artikel met de... Beste meneer, De oorzaak van uw vertraagde bestelling komt mede door de datum van uw bestelling op 29-12-2020 midden in de feestdagen drukte en sluiting van bedrijven en omdat het artikel met de hand gemaakt word wat ook bij het artikel staat vermeld dat de productie-levertijd daarom 1-a 3 werkweken kan bedragen. Ik begrijp na telefonisch contact met u, dat u in de veronderstelling was om direct een review te moeten plaatsen. Helaas een slechte. Gelukkig was u na mijn telefonisch contact gerustgesteld en had u begrip voor de uitleg waarom en de vertraging ervan . Het zou fijn zijn als u uw review positief herziet. Met vriendelijke groet, Ineke Nicolai Firma Bronze and More

Reginald Dumont

Zeer positieve ervaring met persoonlijke "approach" in verband met de levering ;levering was snel en correct.

Anna

Groot aanbod op de website. Sneller dan verwacht geleverd. We zijn erg tevreden met onze aankoop!

Vdh

Fijne communicatie en mooie producten.

Tanghe

Mooi product en doen wat ze beloven!

Numansdorp Bronze and Møre

Het laatste exemplaar,bronzen beeldje,de uil besteld op internet,nu 1 week geleden nog niet in huis.Duidelijk en vriendelijk contact via email

Rob van Sambeek

Zeer goede en uitgebreide website