Peter, Molenaar

Hi Peter,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.

Perfect

Bedankt voor je review!

René van Oostveen

Niks meer dan lof voor Henk, Mitchel, Jesse en Danny. Ze kwamen keurig op tijd, waren vriendelijk, gezonde dosis humor en hebben hun werk goed gedaan! Buitendienst top!

Maar de...

Maar de binnendienst, met name Sales kan nog wel wat verbetering gebruiken. We hadden alles tot in de puntjes met Said besproken. We hadden 25m³ opslag nodig voor onze spullen. Maar op de dag dat alles werd opgehaald was er slecht 15m³ aan boxxen geleverd. En 10m³ voor grote objecten. 1 tafel, 1 driezitsbank.... 10m³.... Dus ons huis was niet leeg. Helaas voor Beau was zij degene die toen de telefoon opnam en dus het vuur aan haar schenen kreeg. Blijkbaar zat Said in dezelfde ruimte, maar die was niet mans genoeg om de telefoon van haar over te nemen. Al met al heeft Beau het uiteindelijk voor ons opgelost en werd de laatste 10m³ een paar uur voor de overdracht van onze woning opgehaald.

Buitendienst 9/10
Klantenservice & Planning 7/10
Sales 4/10

Hi René,
Hi René,
Bedankt voor je review en feedback. Vervelend om te horen dat niet alles soepel is verlopen. Gelukkig is het probleem goed en snel verholpen. Wij zullen dit met ons personeel bespreken en uiteraard ook de complimenten doorgeven!

Bedankt voor je review!

Amber, Blüthner

Very good!

Hi Amber,
Thank you for your review!
Kind regards,
Boxx Opslag

Bij aankomst was de originele unit die ik gehuurd had nog bezet. Gelukkig was het snel geregeld, maar het gaf wel aan dat er weinig mensen met direct overzicht op de locatie aanwezig zijn. Na het... Bij aankomst was de originele unit die ik gehuurd had nog bezet. Gelukkig was het snel geregeld, maar het gaf wel aan dat er weinig mensen met direct overzicht op de locatie aanwezig zijn. Na het wisselen van Box heb ik zonder problemen mijn spullen bij Boxx opgeslagen.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat het probleem snel opgelost is!

Peter, Coumans

Uieindelijk voldoende.

Hi Peter,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent.

Jolanda, Zon vd

Wij hebben aan het begin van de huurperiode wel wat problemen ervaren. Zo was er nog geen licht in de ruimte en stonden we vaak met een eigen zaklantaarn in het aardedonker. Daarnaast was de... Wij hebben aan het begin van de huurperiode wel wat problemen ervaren. Zo was er nog geen licht in de ruimte en stonden we vaak met een eigen zaklantaarn in het aardedonker. Daarnaast was de doorgang boven erg smal waardoor we er vaak met een kar niet doorheen konden. Ook lukte het niet om een 2de telefoonnummer aan ons account gekoppeld te krijgen, hierdoor konden wij alleen met 1 telefoon de deur openen en moesten we dit altijd goed organiseren. We konden echt merken dat alles nog in orde gemaakt moest worden en dat de boxen al verhuurd werden voordat alles goed geregeld was. Na 2 maanden hadden we gelukkig verlichting en was de doorgang groter gemaakt. Het koppelen van het 2de telefoonnummer is ondanks meerdere keren bellen helaas nooit gelukt.

Hi Jolanda,
Hi Jolanda,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen. Door wat complicaties heeft de bouw wat langer geduurd dan gepland. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jullie in het donker staan. Onze excuses hiervoor! Fijn dat het uiteindelijk is goedgekomen.

Jaquelin, Soekias

Fijne opslagplek!

Hi Jaquelin,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad,

Perfect!!

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent.