René van Oostveen

Niks meer dan lof voor Henk, Mitchel, Jesse en Danny. Ze kwamen keurig op tijd, waren vriendelijk, gezonde dosis humor en hebben hun werk goed gedaan! Buitendienst top!

Maar de binnendienst, met name Sales kan nog wel wat verbetering gebruiken. We hadden alles tot in de puntjes met Said besproken. We hadden 25m³ opslag nodig voor onze spullen. Maar op de dag dat alles werd opgehaald was er slecht 15m³ aan boxxen geleverd. En 10m³ voor grote objecten. 1 tafel, 1 driezitsbank.... 10m³.... Dus ons huis was niet leeg. Helaas voor Beau was zij degene die toen de telefoon opnam en dus het vuur aan haar schenen kreeg. Blijkbaar zat Said in dezelfde ruimte, maar die was niet mans genoeg om de telefoon van haar over te nemen. Al met al heeft Beau het uiteindelijk voor ons opgelost en werd de laatste 10m³ een paar uur voor de overdracht van onze woning opgehaald.

Buitendienst 9/10
Klantenservice & Planning 7/10
Sales 4/10

Reactie Boxx Opslag:

Hi René,
Bedankt voor je review en feedback. Vervelend om te horen dat niet alles soepel is verlopen. Gelukkig is het probleem goed en snel verholpen. Wij zullen dit met ons personeel bespreken en uiteraard ook de complimenten doorgeven!
Groet,
Boxx Opslag

Score voor Boxx Opslag: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Boxx met haal- en brengservice