Jolanda, Zon vd

Wij hebben aan het begin van de huurperiode wel wat problemen ervaren. Zo was er nog geen licht in de ruimte en stonden we vaak met een eigen zaklantaarn in het aardedonker. Daarnaast was de doorgang boven erg smal waardoor we er vaak met een kar niet doorheen konden. Ook lukte het niet om een 2de telefoonnummer aan ons account gekoppeld te krijgen, hierdoor konden wij alleen met 1 telefoon de deur openen en moesten we dit altijd goed organiseren. We konden echt merken dat alles nog in orde gemaakt moest worden en dat de boxen al verhuurd werden voordat alles goed geregeld was. Na 2 maanden hadden we gelukkig verlichting en was de doorgang groter gemaakt. Het koppelen van het 2de telefoonnummer is ondanks meerdere keren bellen helaas nooit gelukt.

Reactie Boxx Opslag:

Hi Jolanda,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen. Door wat complicaties heeft de bouw wat langer geduurd dan gepland. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jullie in het donker staan. Onze excuses hiervoor! Fijn dat het uiteindelijk is goedgekomen.
Groet,
Boxx Opslag

Score voor Boxx Opslag: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja