Kirby, Tuls

De opslag is goed, echter met aanvraag waren er wat dingen niet goed doorgegeven waar ik achteraan moest bellen

Hi Kirby,
Bedankt voor je review en feedback. Wij zullen dit meenemen.
Boxx Opslag

Uitstekend, zal in de toekomst, mocht dat nodig zijn weer terugkomen.

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen en wie weet tot ziens!
Boxx Opslag

All good, the system to open the door didn’t work though

Hi,
Thank you for your review. We will take a look at the door system.

Elise, Groenen

Er waren wat opstart problemen. De eerste dagen kon ik de opslag niet gebruiken omdat ik de verkeerde toegangsgegevens toegestuurd had gekregen. En i.v.m. een feestdag kon ik ook niemand telefonisch... Er waren wat opstart problemen. De eerste dagen kon ik de opslag niet gebruiken omdat ik de verkeerde toegangsgegevens toegestuurd had gekregen. En i.v.m. een feestdag kon ik ook niemand telefonisch bereiken die mij kon helpen. Stond ik daar met mijn spullen terwijl ik niet naar binnen kon. Na een uur proberen ter onverrichter zaken maar weer naar huis gekeerd.

Hi Elise,
Bedankt voor je review. Vervelend dat het niet helemaal soepel verliep. Echter zijn wij wel op de feestdagen geopend. Je kan dan bellen naar ons nummer 088 - 262 12 12....
Hi Elise,

Jesper, Doornenbal

Hi Jesper,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent.
Boxx Opslag

Heel tevreden met het dienst

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het bevalt!

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent.

Angel, Lefrandt

Laatste keren, ging het niet goed met het openen van de box. Hij gaat niet open met de nummer wat op het contract staat. Moet steeds calamiteiten bellen. Nu hopen dat het goed gaat met het gebruik... Laatste keren, ging het niet goed met het openen van de box. Hij gaat niet open met de nummer wat op het contract staat. Moet steeds calamiteiten bellen. Nu hopen dat het goed gaat met het gebruik maken van de dagdeel verhuisbus.

Hi Angel,
Hi Angel,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het niet helemaal naar wens verloopt. Heb je onze servicedesk al eens gebeld tussen kantooruren? Zij kunnen in de systemen kijken en wellicht vinden waar het fout gaat. Telefoonnummer: 088 - 262 12 12.

Thamar, Hoogink

Okay, helpen snel.

Hi Thamar,
Bedankt voor je review. Fijn dat het naar wens was.

Birgit, Koster

Goed bedrijf

Hi Birgit,
Bedankt voor je review. Goed om te zien dat je tevreden bent.