Janne, Paardekooper

Erg goed!

Hi Janne,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad!

Robbert, Krootjes

Slecht. Instructies kloppen niet met de algemene voorwaarden van verhuurbusje. Hierdoor moet ik 50 euro extra betalen omdat ik geen tankbonnetje heb voor een rit van 11 km. Daarnaast staat erbij dat... Slecht. Instructies kloppen niet met de algemene voorwaarden van verhuurbusje. Hierdoor moet ik 50 euro extra betalen omdat ik geen tankbonnetje heb voor een rit van 11 km. Daarnaast staat erbij dat er gratis verhuizers zijn en die zijn er ook niet.

Hi Robbert,
Hi Robbert,
Bedankt voor je review en feedback. Als het goed is heb je een mail ontvangen met algemene voorwaarden, daar dien je alvorens het huren van de bus akkoord mee te gaan. Hier staan alle voorwaarden en eventuele kosten beschreven. Vervolgens krijg je een mail met instructies waarin deze punten nogmaals benoemd worden.
Mocht je toch ergens twijfels over hebben, stuur dan gerust een mailtje naar service@boxx.nl.
Boxx Opslag

Waarom is dit veld en het akkoord gaan met publicatie van mijn review verplicht??

Hi,
Bedankt voor je review. Wij zijn een snelgroeiend bedrijf en willen graag de feedback van onze klanten om onze diensten te kunnen verbeteren waar nodig.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.

Danielle, Dekker

Prima, alleen gaat de deur niet open als je een bus huurt.

Hi Danielle,
Bedankt voor je review en feedback. We zullen hiernaar kijken.

Fabiënne, Van Rij van

Snel en makkelijk geregeld, schoon.

Hi Fabiënne,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent.

Doora, Millenaar

Uiteindelijk niet gebruik van gemaakt, maar goede service

Hi Doora,
Bedankt voor je review.

Ruth, Neslo

Doe ik wanneer alle boxen opgeleverd zijn wel raar dat dit verplicht is

Fatine, Baali

Fijn bedrijf.

Hi Fatine,
Bedankt voor je review. Fijn dat j een goede ervaring hebt gehad.

...

Bedankt voor je review.