Peter van der Meer

Twee dakkoepels besteld, prima levering.

Uw ervaring

Enkele maanden geleden twee lichtkoepels gekocht. Eenvoudige montage. Levering snel. Prima.

Gjp Van der meer

Prima geleverd

Goede kwaliteit

Jonas

Snelle levering en goede communicatie!

Uw ervaring

De levering van mijn bestelling was snel en zorgvuldig afgehandeld! Er was echter een dag vertraging door onverwachte verkeersomstandigheden maar dit werd dan ook direct gecommuniceerd, dus zeker... De levering van mijn bestelling was snel en zorgvuldig afgehandeld! Er was echter een dag vertraging door onverwachte verkeersomstandigheden maar dit werd dan ook direct gecommuniceerd, dus zeker geen probleem.

jan van der kooi

Prettig gesproken

Uw ervaring

netjes en correct niet op aan te merken

E&t

Zeer tevreden met de klantvriendelijk heid

Uw ervaring

Meer dan dan goed zeer vriendelijk geholpen met vragen.

C de Jong

Snelle service

Meubelen Loncke

Zeer tevreden van A tot Z

Uw ervaring

2x grote bestelling gedaan van lichtkoepels.

Van Gorp

Correcte service en levering

Uw ervaring

Lichtkoepelset besteld, ondanks dat de koepel niet op de afgesproken dag geleverd kon worden is er een goede oplossing geboden. Correcte melding en goed overleg is dan belangrijk.

Willem Schrik

Een professionele organisatie die alle tijd voor je hebben

Uw ervaring

Via Bouwhandel.nl een Fakro-uitstapdakraam besteld waarbij de communicatie prettig verliep en ze alle tijd voor je hebben. Fakro had vertraging in de productie waarvan we door Bouwhandel.nl correct... Via Bouwhandel.nl een Fakro-uitstapdakraam besteld waarbij de communicatie prettig verliep en ze alle tijd voor je hebben. Fakro had vertraging in de productie waarvan we door Bouwhandel.nl correct op de hoogte zijn gehouden.
Fijn online bouwwinkel met scherpe prijzen.