P&G Bouwadvies

Snel en accuraat

Rutger

Top hout

Uw ervaring

Heel mooi en goed timmerhout

Lucien Martens

Licht koepel

Zeer goed.

O

Heel goed!!!

Uw ervaring

Prima contact en advies met/van het bedrijf.

Gerard de Fraiture

Uitstekend!

uitstekend!

Helmoet de Zwijger

Heldere site maar levertijd niet conform afspraak

Uw ervaring

Mooie en heldere site, ook met maatvoering e.d. Jammer dat de bestelling niet op de afgesproken dag werd geleverd. Ondanks dat ik teruggemaild (geen reactie op ontvangen) en gebeld had (beloofd een... Mooie en heldere site, ook met maatvoering e.d. Jammer dat de bestelling niet op de afgesproken dag werd geleverd. Ondanks dat ik teruggemaild (geen reactie op ontvangen) en gebeld had (beloofd een paar dagen later te leveren) is de lichtkoepel toch op een moment bezorgd dat wij niet thuis waren.

Reactie Bouw-Handel.nl:

Beste Helmoet,
Beste Helmoet,
We hebben het nog even nagekeken en inderdaad had u en mail gestuurd om de datum van levering aan te passen. Deze is helaas aan onze aandacht ontsnapt. Onze excuses hiervoor, dit hadden wij beter voor u moeten regelen. We hopen dat u desondanks de lichtkoepel in goede orde heeft ontvangen en dat u er nog jaren plezier van heeft.

P.Smeets

Prima zaak!!

Uw ervaring

Goede telefonische hulp bij vragen; duidelijke communicatie en snelle levering.

prive

meedenken

Jack Dits

Goed bedrijf

Uw ervaring

Goede service en ben via mail goed ingelicht over hoe te meten en wat het beste past

De Boer

Conform afspraak geleverd

Uw ervaring

Beschadiging tijdens transport, uitstekend opgelost