Particulier

Tevreden!

Uw ervaring

Prettig e-mail contact en snelle levering !

Jetske

Kwaliteit geleverde lichtkoepel onder de maat

Uw ervaring

Eerste lichtkoepel bleek behoorlijk beschadigd op de rand. Kon niet van het vervoer komen want dat deel van de verpakking was niet beschadigd. Daarna nieuwe lichtkoepel ontvangen waar tussen de... Eerste lichtkoepel bleek behoorlijk beschadigd op de rand. Kon niet van het vervoer komen want dat deel van de verpakking was niet beschadigd. Daarna nieuwe lichtkoepel ontvangen waar tussen de (dubbelwandige) schalen vuil zat. Goedkoop was in ons geval duurkoop. Geen aanrader als zij met deze leverancier blijven werken.

Reactie Bouw-Handel.nl:

Beste Jetske,
Beste Jetske,
Het spijt ons dat het bij u 2 keer fout gegaan is,, met de eerste keer een gebroken koepel en de tweede keer vuil tussen de schalen. Dat had nooit mogen gebeuren en wij hebben hier de leverancier op aangesproken. Tegelijkertijd heeft de leverancier schuld bekent en is u 2 keer kosteloos een nieuw exemplaar aangeboden. U heeft daar de tweede keer geen gebruik van genaakt en de lichtkoepel met vuil tussen de lagen gemonteerd. Wij bieden hierbij nogmaals onze excuses aan voor de gebrekkige service en kwaliteit en hopen dat u ondanks alles tevreden bent met het resultaat van de gemonteerde lichtkoepel.

Karin

Goede service

Uw ervaring

Ik had vragen over de afmeting van het product dat ik had besteld. Ik werd direct terug gebeld en kreeg zowel via email als telefoon alle informatie die ik nodig had. Top!

Verdonschot

Artikel niet voorradig
Vooor dezelfde prijs een duurdere uitvoering gekregen.

Jan Nagel

John Pongraz

Deskundig advies en snelle levering

Uw ervaring

Naar alle tevredenheid geleverd en geholpen

Patrick

Een mooie lichtkoepel

Uw ervaring

Een goed bedrijf de bestelling ging goed de afspraken komen jullie na en de aflevering was keurig op tijd.

particulier

Dakkoepel

Uw ervaring

goed advies - de dakkoepel heeft afwijkende maten, maar het is helemaal goed gekomen

bonhof

Tevreden

de Caluwé

Super!

Uw ervaring

Heel vakkundig en zeer vriendelijk. Goede informatie vooraf via mail en telefoon.