Frank

Netjes geleverd maar logistiek kan beter

Uw ervaring

Bellen en informeren gaat prima maar de afhandeling valt tegen. Product te last geleverd en niet tijdig geïnformeerd. Ik moest er zelf achteraan bellen. Product volgens afspraak. Derhalve 4 ipv 5... Bellen en informeren gaat prima maar de afhandeling valt tegen. Product te last geleverd en niet tijdig geïnformeerd. Ik moest er zelf achteraan bellen. Product volgens afspraak. Derhalve 4 ipv 5 sterren.

Kierkels.

Goede info.

Chris / Particulier

Perfecte kwaliteit, prijs en levering

Uw ervaring

De lichtkoepel is netjes en snel geleverd en ondertussen geplaatst = perfect / dank

Duidelijke website

Uw ervaring

Goede informatie over product en levering

Wim Sosef

Snel en correct

Uw ervaring

Wat ik zocht, werd mij door Bouw-handel direkt aangeboden.

JB Teunisse

Geweldige service

Uw ervaring

Geweldig geholpen door Jesper, niets was te veel, mijn lichtkoepel was kapot, s’morgens van het dak gehaald, gaan informeren bij bouwlanden, maten opgegeven, Jesper heeft het voor elkaar gekregen... Geweldig geholpen door Jesper, niets was te veel, mijn lichtkoepel was kapot, s’morgens van het dak gehaald, gaan informeren bij bouwlanden, maten opgegeven, Jesper heeft het voor elkaar gekregen dat ik s’middags bij de groothandel de goede koepel op kon halen, eind van de dag zat de koepel op het dak, dank zij de geweldige service van bouwlanden, nogmaals dank!!!

PR

prima

Philip

Prima!

Uw ervaring

Snelle levering en grote keuze dakramen

Van der Parren

Prima service