van Wijk

Goede service

Natasja

Top service

Uw ervaring

De levering duurde even, maar product werd uitstekend geleverd. Plastic schroef is waarschijnlijk tijdens verzenden gebarsten en daar werd supersnel op gereageerd. In de namiddag een mail gestuurd... De levering duurde even, maar product werd uitstekend geleverd. Plastic schroef is waarschijnlijk tijdens verzenden gebarsten en daar werd supersnel op gereageerd. In de namiddag een mail gestuurd en de volgende ochtend kwam de schroef alweer via de post binnen. Top geregeld!

Ben Cox

Levering tussen 6:00 en 9:00 is vroeg als je morgens om 6:00 naar je afleveradres moet gaan, om chauffeur niet te laten wachten

Uw ervaring

Chauffeur heeft lading netjes op de oprit geplaatst

van damme

Het materiaal is korrekt afgeleverd

positief

L.H.Kuiters

Heel goed, snel en stelt met betrekking tot de order de juiste vragen.

Uw ervaring

Heel goed. Bestelling met change order goed afgehandeld.

Naam

Fijn product! bezorging geen track & trace

Uw ervaring

Mooie koepel! Netjes: geen onnodige hoeveelheid verpakkingsmateriaal.

Mooie koepel! Netjes: geen onnodige hoeveelheid verpakkingsmateriaal.

(Helaas wordt er geen track & trace of bezorgmail-met-tijdstip vooraf verstuurd (werkwijze is nu 'zelf de dag ervoor eraan denken na 16.00u te bellen voor geschatte bezorgtijd'). Wij schrokken nu rond 7.30u van de bel 🙃🙂)

EJH

Klantgericht

Uw ervaring

2 koepels besteld voor onze dakramen. Overzichtelijk te bestellen en vakkundige medewerker gesproken die alle tijd had om ons van een goed advies te voorzien!

Gerard Prinse

Snelle levering en volgens afspraak

Bouwhandel

Goede prijs en snelle levering

Goed bedrijf

Ralph

Goede after sales

Uw ervaring

De steunen van ons afdak waren niet helemaal naar wens, hier een jaar na plaatsing contact over gezocht en nieuwe voor ontvangen.