Hans

Goede service

Uw ervaring

Stuurde snel de missende onderdelen na. Regeren vlot op mails en telefoontjes.

Bart V

Goede service

Uw ervaring

had eerst om advies gevraagd (dit duurde wel lang maar gelukkig was het niet dringend) heb dan besteld en levering op bepaalde dag gevraagd en dit is perfect verlopen

Addy Verbakel

Goede informatie, snelle verzending, goede kwaliteit

Goede informatie, snelle verzending, goede kwaliteit

Miranda

Koepel besteld van 80x250. Was geen standaard maat en werd dadelijk op de hoogte of het correct was. Zeer vriendelijk en steeds een snelle reactie.

Snelle afhandeling
Vriendelijk

Vos Terherne

Snelle service, vriendelijk en behulpzaam.

Uw ervaring

Na kort telefonisch overleg twee lichtkoepels binnen 2 weken ontvangen! Dat was zelfs een week eerder dan verwacht! De chauffeur belde een half uur van tevoren dat ie bijna op het adres was.... Na kort telefonisch overleg twee lichtkoepels binnen 2 weken ontvangen! Dat was zelfs een week eerder dan verwacht! De chauffeur belde een half uur van tevoren dat ie bijna op het adres was. Helemaal top!

privé

Bijzonder coulant en alles uitstekend in orde.

Uw ervaring

mijn ervaring met uw bedrijf is dat er geen verbetering mogelijk is omdat alles is gegaan zoals beloofd en de kwaliteit van m'n ontvangen artikelen zover ik dat kan beoordelen ook uitstekend is.

Leo Van Beelen

Volgens afspraak geleverd

Frissen

Hele duidelijke melding gekregen over het produkt wanneer het geleverd zou worden. goede service

Uw ervaring

bestelling kwam eerder en ik kreeg contact met de bezorger. we konden heel goed afstemmen voor het tijdstip om het product te ontvangen. netjes beschermd verpakt.zeer tevreden.

Kral

Goed produkt

Uw ervaring

Makkelijk bestellen en vlot bezorgd.
Makkelijk bestellen en vlot bezorgd.
Bij bestelling had ik voorkeursdatum Angegeven, toch op andere dag bezorgd. Geen contact gelegd door de planner. Dit kan wat beter door even telefonisch te overleggen als voorkeur niet lukt.

Jos

Snel en compleet

Uw ervaring

De bestelling was snel en compleet geleverd op de afgesproken plek