Offerte
Medewerkers
Communicatie

roel h smit-muller

Plezierig!

Professioneel, beloften worden ingehouden, geduldig

Goed dat er meegedacht wordt bij beginnelingen bij het maken van een boek. De kwaliteit van de boeken was onder de maat!

Ed Citroen

Zeer goede begeleiding en het resultaat is echt verbluffend goed.

Brigitte Tijssen

De contacten met Boekengilde en de eigen, toegewezen medewerker zijn erg prettig.
Er wordt snel gereageerd en problemen worden adequaat opgelost.
Helaas zijn er wel een aantal dingen...
Er wordt snel gereageerd en problemen worden adequaat opgelost.
Helaas zijn er wel een aantal dingen fout gegaan.

Hellen van Bijsterveld - de Jong

Ervaring is erg prettig: altijd direct antwoord op mail en geduldige medewerkers aan de telefoon!

Komrij

Zie bij sterke en verbeter punten

A.N.Dekker

Uitstekende dienstverlening

Anoniem DAB

Wij spreken wel dezelfde taal, al is het soms met wat eigen Vlaamse variaties, waardoor we in het begin elkaar niet te best verstonden en er bijgevolg wat argwaan ontstond qua uitvoering (in... Wij spreken wel dezelfde taal, al is het soms met wat eigen Vlaamse variaties, waardoor we in het begin elkaar niet te best verstonden en er bijgevolg wat argwaan ontstond qua uitvoering (in bijzonder de perfect binding waar we zeer veel aandacht aan schonken). Tenslotte toch besteld en gehoopt dat het goed kwam. Maar, bij aanlevering, wat een opluchting, wat een perfecte afwerking ! Een prachtig lijvig boek 572 bladzijden groot. Zo mooi dat we misschien boeken te kort komen en naar een herdruk moeten uitzien...