Gebruiksgemak
Optische staat buitenkant
Technische staat
8.2/10

P. Kloppenburg

Aanvankelijk boedelbak gereserveerd op za. 5-6 in Meppel; omdat deze niet beschikbaar was doorverwezen naar Steenwijk , ruxveenseweg 2. Daar aangekomen bleek het volgende bij de eerste boedelbak:... Aanvankelijk boedelbak gereserveerd op za. 5-6 in Meppel; omdat deze niet beschikbaar was doorverwezen naar Steenwijk , ruxveenseweg 2. Daar aangekomen bleek het volgende bij de eerste boedelbak: band van het neuswiel eraf gelopen, li-richtingaanwijzer werkte niet, een van de achterlichten ook niet. Bij de tweede boedelbak werkte eveneens de li-richtingaanwijzer niet. Daardoor twijfel of het aan de boedelbak lag of aan mijn auto. Huurovereenkomst vervolgens geannuleerd. In Heerenveen aangekomen bleek bij test met een fietsenrek dat het niet aan mijn auto lag. Vervolgens boedelbak gehuurd bij Total (Oranje Nassaulaan) waar bleek dat beide richtingaanwijzers werkten, alleen een remlicht niet. In mjn woonplaats Purmerend diverse malen een boedelbak gehuurd, nooit problemen meegemaakt.
(Het viel mij op dat de bakken in Heerenveen er ook veel beter uitzagen o.a. de koppeling) . Het lijkt mij duidelijk dat de bakken in goede conditie moeten zijn alvorens ze te verhuren, waarvan akte!

De beantwoording van de volgende vragen heeft uitsluitend betrekking op de boedelbakken in STEENWIJK.

nee

betere controle op de bakken zeker t.a.v. de verl;ichting !!

verhuizing

Fabian

Reservering was niet doorgekomen. Heb dit nog nooit meegemaakt. Medewerker gaf aan dat dit dagelijkse kost is en dat je beter een telefonische reservering kon doen. De bak die ik wou huren was al... Reservering was niet doorgekomen. Heb dit nog nooit meegemaakt. Medewerker gaf aan dat dit dagelijkse kost is en dat je beter een telefonische reservering kon doen. De bak die ik wou huren was al verhuurd.

Alleen maar zwakke punten.

Werk beter samen met de verhuurlocaties. Voor mij is het de laatste keer.

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Vloer ophalen en afval naar de werf brengen.

Nadine Vos

Had de bak gereserveerd maar bij aankomst op locatie was dit niet doorgekomen. Er was geen papier voor nummerplaat beschikbaar. Zeer onvriendelijk behandeld op locatie

Boedelbak in goede conditie

Alles mbt de service op locatie

Vervoer van kast

Moyene

Oké

Snel beschikbaar

Banden in slechte staat, veiligheidskabel in slechte staat

Verhuizen

Nuchelmans

Ivm verhuizing van meubelen de kar gehuurd. Prima, degelijke kar met alle toebehoren erbij.

Ruime opzet van het tankstation.

Verhuizing

Esso

Prettig

Duidelijk, niet ingewikkeld of omslachtig

Vervoer naar stort.

Pantera Pub

Heel goed

Duidelijk en behulpzaam

Ik kan niks bedenken

Oude spullen opruimen

Advies en ondersteuning

In goede staat en alles werkt en bak is schoon

Snel, vriendelijk en praktisch

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Huis en tuinafval naar vuistortplaats brengen

Jd

Zeer goede ervaring

Klant vriendelijkheid

Geen, zo doorgaan

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Voor het vervoeren (wegbrengen) van 20 ingezamelde kinderwagens voor de organisatie becase we carry"