Gebruiksgemak
8.2/10

Jos Lauwers

Ging goed

Zeer vriendelijk

Ik had de aanhanger maar een ochtend nodig maar op zaterdag moet je voor een hele dag betalen. Dat voelt niet goed. Inmiddels heeft mijn zoon een andere verhuurder gevonden dus voor de verdere... Ik had de aanhanger maar een ochtend nodig maar op zaterdag moet je voor een hele dag betalen. Dat voelt niet goed. Inmiddels heeft mijn zoon een andere verhuurder gevonden dus voor de verdere verhuizingen (op zaterdag) gaan wij daar gebruik van maken.

W. Hamers

Makkelijk, snel en goed geregeld

Zeer vriendelijke meneer aan de balie

Geen verbeterpunten

Coers

Top

Beetje ongeïnteresseerd, maar wel behulpzaam

X

Verhuizen

Jeroen Pat

De mogelijkheid om Ad Hoc een aanhanger te organiseren

Administratieve afhandeling kan wellicht ook digitaal. Nu ging het fout met de terugmelding. Ik kreeg een formulier van een andere huurder terug en zag dat pas thuis. Moest de volgende ochtend langs... Administratieve afhandeling kan wellicht ook digitaal. Nu ging het fout met de terugmelding. Ik kreeg een formulier van een andere huurder terug en zag dat pas thuis. Moest de volgende ochtend langs de locatie om dat weer goed te zetten.

wensink

ik kon op korte termijn reserveren voor een zondag

Ik wist niet direct zeker of de vangbek direct goed op de trekhaak zat. Gevoelsmatig vergrendelde het niet goed

ikea spullen

Particulier

Niet duur
Handig. Snel

Heel goed voor de eerste keer

Dingen voor de stort

henk

Prima organisatie, goed materiaal

korte lijntjes met contact

ophalen meubel

nvt

Makkelijk registreren. Snelle bevestiging. Niet gebruik kunnen maken van de 3-uurskorting op zaterdag terwijl ik de enige huurder was voelt onredelijk. Ik zou willen suggereren om bij halen en... Makkelijk registreren. Snelle bevestiging. Niet gebruik kunnen maken van de 3-uurskorting op zaterdag terwijl ik de enige huurder was voelt onredelijk. Ik zou willen suggereren om bij halen en retourneren voor 10am zaterdag wel de korting te hanteren.

De stekker had een los contact oid. Mijn auto klaagde nu eens over het linker knipperlicht en dan weer over het rechter knipperlicht

Vriendenlijk en klantgericht.

nvt

Afval wegbrengen naar gemeentewerf

Gokay Kaya

Snel en gemakkelijk, wel jammer dat er op onze locatie niemand echt wist ons te begeleiden. Voor mensen die de eerste keer een aanhangwagen huren kan dit lastig zijn met alles uitzoeken.

Communicatie goed, snelle service en gemakkelijk

Op locatie ook mensen houden die verstand hebben zodat je beter geholpen kan worden.

Jolanda

De boedelbak stond netjes klaar en was makkelijk in gebruik

Dacht erg mee