Gebruiksgemak

Goed bevallen

Alle

Vervoer schutting

C van Amstel

Op internet al bij het reserveren alles ingevuld en dan moet je aan de balie nog zo’n formulier invullen. Gedoe! En mijn wagen was niet schoongeveegd door de vorige huurder. En die had rommel en... Op internet al bij het reserveren alles ingevuld en dan moet je aan de balie nog zo’n formulier invullen. Gedoe! En mijn wagen was niet schoongeveegd door de vorige huurder. En die had rommel en troep en buitenboel verhuisd. Niet prettig als je daar staat zonder veegmateriaal en je gaat een mooie bank ophalen.

Geen problemen, bereidwillig.

Beter controle op de aanhangwagens

Verhuizen van een bank

Arie van de Merwe

Een perfecte keurige boedelbak met een prachtige afdekking(zeil)

Zo fijn en vriendelijk geholpen door de medewerker,geweldig

Oke,als ik dan toch wat moet op merken, kijk even de sloten na waarmee de boedelbakken op slot staan.
Beetje schoon maken,ontroesten,slot behoeft een beetje smeer.
Het maakt het veel...
Beetje schoon maken,ontroesten,slot behoeft een beetje smeer.
Het maakt het veel minder armoedig.

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Wat hout van A naar B vervoeren.

Leo Poiesz

Prima aanhangwagen, goede service

Vriendelijk, duidelijke aanwijzigingen

Procedure kan veel beter. Eerst moest ik al mijn gegevens online invullen en daarna nog eens hetzelfde invullen op een lang formulier bij de leverancier. Ook bekroop me enige ergernis toen ik bij... Procedure kan veel beter. Eerst moest ik al mijn gegevens online invullen en daarna nog eens hetzelfde invullen op een lang formulier bij de leverancier. Ook bekroop me enige ergernis toen ik bij het ophalen 3 keer in de rij voor de kassa moest staan, (1) aanmelden, (2) ingevuld formulier teruggeven en (3) sleuteltje slot teruggeven en kabel ophalen.

Meubels naar afvalverwerking

R.

Redelijk

Niet specifiek

Erg vieze kar. Afdekzeil kapot.

Verhuizing

Tammera Canter visscher

Top bak. Alleen heel jammer dat de bak heel smerig was achtergelaten door de vorige huurder. We zijn zeker een half uur bezig geweest om de bak schoon te maken.

Vriendelijk en ze weet waar ze het over heeft

Check de bak als deze wordt ingeleverd

Verhuizing

J. Ottink

Prima aanhanger in goede staat!

Duidelijk zichtbaar op goede locatie

Iets meer service. Nu alleen administratie. Ontsluiten en weer terugplaatsen wordt volledig aan de klant over gelaten

Vervoer bankstel

versluis

Prima, bak in goede staat.

snel en vriendelijke afhandeling.

vervoeren van ingepakte dakplaten

Wagener

Plezierig

Vriendelijk, snel, solide aanhanger.

Actief vragen of mensen defecten willen melden en actief vragen of mensen na afloop de bak schoon willen achterlaten. Knipperlicht was defect en binnenkant erg vies (zand, spijkers, etc). Heb het... Actief vragen of mensen defecten willen melden en actief vragen of mensen na afloop de bak schoon willen achterlaten. Knipperlicht was defect en binnenkant erg vies (zand, spijkers, etc). Heb het defect na afloop gemeld (zou worden opgepakt) en voor de rommel hebben de medewerkers vooraf gelijk een bezem gepakt, en boden aan om even te helpen. Jammer van de huurder voor ons, maar keurig opgelost door de medewerkers.

Vervoer lange planken