Medewerker verhuurlocatie
Sloten
Optische staat buitenkant
Technische staat

P. Kloppenburg

Aanvankelijk boedelbak gereserveerd op za. 5-6 in Meppel; omdat deze niet beschikbaar was doorverwezen naar Steenwijk , ruxveenseweg 2. Daar aangekomen bleek het volgende bij de eerste boedelbak: band van het neuswiel eraf gelopen, li-richtingaanwijzer werkte niet, een van de achterlichten ook niet. Bij de tweede boedelbak werkte eveneens de li-richtingaanwijzer niet. Daardoor twijfel of het aan de boedelbak lag of aan mijn auto. Huurovereenkomst vervolgens geannuleerd. In Heerenveen aangekomen bleek bij test met een fietsenrek dat het niet aan mijn auto lag. Vervolgens boedelbak gehuurd bij Total (Oranje Nassaulaan) waar bleek dat beide richtingaanwijzers werkten, alleen een remlicht niet. In mjn woonplaats Purmerend diverse malen een boedelbak gehuurd, nooit problemen meegemaakt.
(Het viel mij op dat de bakken in Heerenveen er ook veel beter uitzagen o.a. de koppeling) . Het lijkt mij duidelijk dat de bakken in goede conditie moeten zijn alvorens ze te verhuren, waarvan akte!

De beantwoording van de volgende vragen heeft uitsluitend betrekking op de boedelbakken in STEENWIJK.

nee

betere controle op de bakken zeker t.a.v. de verl;ichting !!

Wat voor Boedelbak heb je gehuurd?

Een Boedelbak met huif (Type CH of EH)

Waarvoor heb je de Boedelbak gebruikt?

verhuizing

Score voor Boedelbak: 0.5/5