Gebruiksgemak

...

Tuinset ophalen

Freddy broers

Top geregeld

Online en de andere dag achter je auto ?

Alles was perfect

Puin

Tanis

schoon, snel geregeld via internet

het zou fijn zijn als je de boedelbak ergens anders kunt ophalen dan waar je 'm in wilt leveren.

verhuizing

l. heijmans

Niets mis met de boedelbak :)

vlotte afhandeling, kabels lagen klaar.

slot van de boedelbak werkte niet helemaal soepel. Verschil tussen borg en uiteindelijke bedrag terug storten per pin ipv cash uitbetalen

opruimen

van Doornspeek

Had een defect linker knipperlicht en dit kon niet bij het tankstation worden vervangen. Dus weer afkoppelen en de 2e aanhangwagen aankoppelen

Locatie dichtbij

Toch misschien de medewerkers van het verhuurpunt een simpele cursus lampjes vervangen

Verhuizen

KE

Prima. Makkelijk te reserveren online. Aanhangers kwalitatief goed.

Vlot en vriendelijk.

Bak was niet uitgeveegd toen we hem kwamen halen.

Verhuizing

Schubert

Niet goed. Online gereserveerd, om even een bank op te halen, hooguit 3 uurtjes op en neer. Bij aankomst bij het benzinestation bleek de reservering niet doorgegevente zijn. Gelukkig was de... Niet goed. Online gereserveerd, om even een bank op te halen, hooguit 3 uurtjes op en neer. Bij aankomst bij het benzinestation bleek de reservering niet doorgegevente zijn. Gelukkig was de aanhanger er nog. Toen bleek je alleen voor een hele dag te kunnen huren ( niet gezien op de site en ook niet gewaarschuwd tijdens de reservering) vervelend, want dan waren we 's morgens ak gekomen en hadden we meer kunnen doen ermee. En tot slot bleek er geen afdeknet bij te zijn...zijn...wat moet ik met een net als ik niet zelf een aanhanger heb....dus boete geriskeerd...slechte ervaring

Goede bereikbaarheid

Zie boven

Aankoop ophalen

G. Secreve

Voldeed aan alle verwachtingen. Ruim genoeg en stabiel op de weg. Bandenspanning was goed- ik moest de bak na afloop goed schoonvegen, omdat er sporen van zand waren van vorige huurders

Ze was bereidwillig en vriendelijk- ook het telefonisch contact vooraf was heel informatief en vriendelijk

De vergrendeling was stroef- het slotsysteem kan wel wat olie gebruiken

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Een paar meubels en een bed

Ron Springer

Niet echt geweldig, ik had een wagen besteld in Leiderdorp, ik kreeg een mail dat het Leiden word, toen ik aankwam in Leiden was er geen aanhanger beschikbaar en zij hadden geen bericht gehad v... Niet echt geweldig, ik had een wagen besteld in Leiderdorp, ik kreeg een mail dat het Leiden word, toen ik aankwam in Leiden was er geen aanhanger beschikbaar en zij hadden geen bericht gehad v Boedelbak, gelukkig werd er net 1 terug gebracht zodat ik alsnog er 1 mee kon nemen

Ze bieden een goede oplossing aan nadat er een fout was gemaakt door Boedelbak

Betere communicatie door Boedelbak naar de verhuurder als er iets wijzigt

Vervoeren steiger

Galenkamp

Bereikbaarheid

Even mee lopen en uitleggen

Verhuizen