Gebruiksgemak
Optische staat buitenkant
Technische staat
8.2/10

Roth (particulier)

De bak zelf was prima voor het doel waarvoor we m huurden. De verlichting was niet top (of de stekkerverbinding met de auto). Ik had totaal over het hoofd gezien dat ik m'n eigen nummerbord had... De bak zelf was prima voor het doel waarvoor we m huurden. De verlichting was niet top (of de stekkerverbinding met de auto). Ik had totaal over het hoofd gezien dat ik m'n eigen nummerbord had moeten meenemen. Ik rij weinig met aanhangers. Het zou mij helpen wanneer ik bij het regelen van de huur herinnerd wordt aan zaken die nodig zijn: bv. nummerplaat, spanbanden, check verlichting, etc.

Vriendelijkheid en goede notitie nemen van mankementen aan de bak.

Lijstje op de website 'om aan te denken': Nummerplaat, spanbanden, check verlichting.

verhuizing

D. De Vroome

Handige bak, welke verder in matige staat was

Vriendelijk

Kabel voor verlichting verbeteren

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Afvoeren materiaal naar gemeentelijke stort

Vincent Jacobs

Medewerker op locatie was vriendelijk en zeer behulpzaam

De bak was technisch niet 100% in orde

Verhuizen

Justus Broeder

Het reserveren en het afhalen, terugbrengen en verrekenen waren prima. Een minpuntje was dat de kabel 13 - 7 kapot was en dat ik gelukkig zelf een verloopstekkertje had van 7 => 13, waardoor ik mijn... Het reserveren en het afhalen, terugbrengen en verrekenen waren prima. Een minpuntje was dat de kabel 13 - 7 kapot was en dat ik gelukkig zelf een verloopstekkertje had van 7 => 13, waardoor ik mijn auto toch kon aansluiten op de Boedelbak.

Service

Regelmatig controleren op werking kabels

Verhuiizen

gerard

Goede aanhanger maar door slechte communicatie tussen boedelbaksite en tankstation ging het bijna voor de tweede keer fout. Boeking via internet beland niet bij het station dat ik reserveer.... Goede aanhanger maar door slechte communicatie tussen boedelbaksite en tankstation ging het bijna voor de tweede keer fout. Boeking via internet beland niet bij het station dat ik reserveer. Gelukkig hadden ze er een over.

goede aanhanger

zorg voor doorgeven van reservering. Nu ben ik niet zeker van de beschikbaarheid van een aanhanger en kies dus voor een andere verhuurder de volgende keer

verhuizing

Amber Tilly

Prima reservering, gemakkelijk om online te reserveren en overzichtelijk. Erg jammer dat niet alle verlichting naar behoren werkte. Er was geen alternatief beschikbaar.

Medewerker was klantvriendelijk en probeerde naar een oplossing te zoeken mbt de verlichting.

Boedelbakken beter controleren voordat ze verhuurt worden.

Vervoeren van een boekenkast

knoester

Dicht in de buurt beschikbaar, goed verzorgde spullen, alles werkte zoals nodig

Bij terugkeer kreeg de benzinepomp medewerkster de koppeling van mijn trekhaak, omdat ik zelf niet begreep hoe het werkte. Ze gaf haar kassawerk even over aan een andere collega en liep met mij mee:... Bij terugkeer kreeg de benzinepomp medewerkster de koppeling van mijn trekhaak, omdat ik zelf niet begreep hoe het werkte. Ze gaf haar kassawerk even over aan een andere collega en liep met mij mee: super

nvt

vervoer meubel

Robert

Prima verhuurservice

Meedenken bij onbeschikbaarheid van aangevraagde aanhanger

Vervoer van grond

rob wieggers

Duidelijk en snel

Ze gaven aan dat de reservering vanuit boedelbak niet bij was doorgekomen. Gelukkig was hij nog vrij maar dat was erg vervelend geweest anders. Let dus wel op de communicatie richting de locatie.

Afval wegbrengen

Mariska