Aniek

Fijne service, vriendelijke medewerkers. Indien in de toekomst opslag nodig, kom ik zeker terug.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dankjewel voor je mooie recensie Aniek!

S. Biarritz

Heldere en zeer duidelijke uitleg van de medewerkers mbt het huren van vergaderruimte. Ze denken enorm met je mee en hebben voor vrijwel alles een oplossing. Het was onze eerste keer maar zeker niet... Heldere en zeer duidelijke uitleg van de medewerkers mbt het huren van vergaderruimte. Ze denken enorm met je mee en hebben voor vrijwel alles een oplossing. Het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste. Perfect gelegen met een zeer grote parkeerplaats. Aanrader!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat het jullie goed is bevallen. Het was een gezellige groep. Graag tot de volgende keer!

Mevlit

Toegankelijke uren. Voldoende hulpmiddelen om goederen naar de box te vervoeren. Erg fijn dat je de auto binnen kan zetten om spullen in te laden. Tevens snelle, correcte adequate service van de... Toegankelijke uren. Voldoende hulpmiddelen om goederen naar de box te vervoeren. Erg fijn dat je de auto binnen kan zetten om spullen in te laden. Tevens snelle, correcte adequate service van de administratie ! Enig minpunt is soms de nauwe gang op sommige plekken waardoor je de grote spullen iets moeilijker de box in krijgt. Maar dat is niet echt storend. Ik zat achter een klapdeur en die stoort wel wanneer je goederen in je box plaatst.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Beste heer Akca, hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide recensie. We begrijpen dat u het als storend heeft ervaren dat uw unit pal ná een toegangsdeur gesitueerd was. Dat betreuren wij. Jammer... Beste heer Akca, hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide recensie. We begrijpen dat u het als storend heeft ervaren dat uw unit pal ná een toegangsdeur gesitueerd was. Dat betreuren wij. Jammer dat u dit niet tijdig bij ons heeft aangegeven, wij hadden u - bij beschikbaarheid - graag een alternatieve ruimte aan kunnen bieden. Verhuizen naar andere units is bij ons altijd mogelijk.

mariëtte kuipers

Bijzonder klantvriendelijk, flexibel bedrijf. Schone ruimte.
Het pand is goed bereikbaar. Voldoende ruimte om te laden en te lossen, pand is beveiligd.
Medewerkster die goed...
Bijzonder klantvriendelijk, flexibel bedrijf. Schone ruimte.
Medewerkster die goed meedenkt.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Bedankt voor uw enthousiaste recensie mevrouw Kuipers!

B. Stuiver

Goede ervaring met BLOX Xtra: service- en klantgericht, correct, duidelijke afspraken, fijne aanhangerservice, schone ruimten, goede prijs/kwaliteit-verhouding

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie heer Stuiver.

Knoop

Zeer goede en nette opslag.
Zeer goede en nette opslag.
Echter wel jammer dat door een communicatiefout mijn opzegging niet op tijd is doorgekomen en dat daar niets aan te doen was en ik gewoon de hele maand moest betalen. Terwijl andersom, toen er bij BLOX iets niet goed ging en de incasso niet liep, ik hun ook meteen uit de brand heb geholpen door geld over te maken.

Beste mevrouw Knoop,
Beste mevrouw Knoop,
Hartelijk dank voor de moeite om toch een mooie recensie te schrijven. Wij vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden mbt het opzeggen van uw huur. Helaas hebben wij nooit een mail van uw opzegging ontvangen waardoor wij u ook niet tijdig hebben kunnen opzeggen. Om die reden is er ook geen opzegbevestiging verstuurd.
Graag bieden wij u een coulance aan. Mocht u een volgende keer weer bij ons huren dan ontvangt u 50% korting op de eerste maandhuur, ongeacht de hoogte van de huur.
Hopelijk kunnen we uw negatieve ervaring hiermee een beetje wegnemen.
Vriendelijke groet,
Sylvia Goorhuis

R. OOSTERIK

Zeer goede service en erg vriendelijk personeel !!

Dankjewel!

Jeffrey

Superservice en het personeel is erg behulpzaam!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je review Jeffrey!

P. Brouwer

Top! Goede service en doen wat ze beloven.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat het u goed bevalt heer Brouwer!

Astrid

Handige opslag en makkelijk bereikbaar. Vriendelijk personeel.

Dank voor de review!