Michella Heuker of Hoek

Ik heb een Praktijk voor Psychodynamische Therapie en moet regelmatig voor mijn werk op locatie in het oosten van het land zijn. Bij BLOX huur ik dan een ruimte om mijn cliënten te ontvangen. Het is... Ik heb een Praktijk voor Psychodynamische Therapie en moet regelmatig voor mijn werk op locatie in het oosten van het land zijn. Bij BLOX huur ik dan een ruimte om mijn cliënten te ontvangen. Het is een bijzonder sfeervol kantoor en het fijne is dat ik deze per uur kan huren. Zodoende kan ik heel flexibel zijn. De ontvangst is professioneel en de administratieve afhandeling is snel en correct. Geen contract, snelle reacties van de dames. Handig vind ik dat ik mijn spullen in de opslag kan opslaan, allemaal in hetzelfde pand. Top!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Mooie recensie Michella, dankjewel! We zijn blij met tevreden klanten!

E. v.d. Wall Arnemann

No nonsense bedrijf, zeer klantvriendelijk en goed toegankelijk. Verhoudingsgewijs scherp geprijsd en afhandeling van administratieve zaken gebeurt correct. Zeer tevreden!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat u tevreden over ons bent!

Astrid Vester

Goed, professioneel, zorgvuldig.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie mevrouw Vester!

Jarno

In het begin wordt je goed geïnformeerd hoe alles werkt. Voor de 15de opzeggen en dan heb je de rest van de maand de tijd om de opslagbox leeg te halen. Netjes een sms ontvangen ter herinnering dat... In het begin wordt je goed geïnformeerd hoe alles werkt. Voor de 15de opzeggen en dan heb je de rest van de maand de tijd om de opslagbox leeg te halen. Netjes een sms ontvangen ter herinnering dat ik nog 1 dag had om de sleutels in te leveren.
Bij het inleveren van de sleutels, samen met een medewerker, de box voor de laatste keer gecontroleerd.
Goed bedrijf, duidelijk en snelle reactie per mail.
Mocht ik ooit weer een opslagbox nodig hebben, dan ga ik weer naar BLOX Xtra.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hoi Jarno, goed om te horen dat alles naar wens is geweest en je de communicatie prettig vindt! Onze prioriteit is om duidelijk en helder naar onze klanten te zijn, zodat men niet voor verrassingen... Hoi Jarno, goed om te horen dat alles naar wens is geweest en je de communicatie prettig vindt! Onze prioriteit is om duidelijk en helder naar onze klanten te zijn, zodat men niet voor verrassingen komt te staan. Dank voor je vertrouwen in ons, veel plezier in jullie nieuwe woning en graag tot ziens!

Dennis Canter-Visscher

Zeer goed

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat het je goed is bevallen Dennis, wie weet tot een volgende keer!

Jeroen

Prima georganiseerd, vriendelijk personeel

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je recensie Jeroen, wie weet tot een volgende keer!

Bert ten Kate

Erg goede service, zeker een aanrader als je opslagruimte nodig hebt.
Supervriendelijk personeel, erg prettig.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank u wel voor de mooie recensie meneer Ten Kate!

Miranda van Straaten

Een top bedrijf.
Klantvriendelijk en zeer meedenkend en behulpzaam personeel. Super service!
Een top bedrijf.
Klantvriendelijk en zeer meedenkend en behulpzaam personeel. Super service!
Goed bewaakte en verwarmde opslag en de aanhanger die je er gratis bij kunt lenen is erg handig.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je mooie recensie Miranda. We wensen jullie veel opslagplezier bij ons toe en succes met de verbouwing!

F. Olde Scheper

Vriendelijke medewerkster geeft goede uitleg over de gang van zaken tot nu toe erg tevreden .

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie heer Olde Scheper!

LL

Zeer goed contact gehad, zowel bij de voorbereiding van het huren als bij de opzegging. Klantvriendelijk en zeer meedenkend.

Dank voor uw recensie!