S. Nemeth

Na de verhuizing hadden we spullen over, deze blijvend gestald in de opslag (kerst, winterbanden etc). Heerlijk dat we de garage thuis niet meer vol hebben staan. Schone opslag en aardig personeel.

B. Mulder

Ik huur met regelmaat een flexruimte in het gebouw en roem oprecht de beide dames die hun ziel en zaligheid in hun werkzaamheden steken. Het zijn toppers. Word er keurig geholpen, geen vraag is... Ik huur met regelmaat een flexruimte in het gebouw en roem oprecht de beide dames die hun ziel en zaligheid in hun werkzaamheden steken. Het zijn toppers. Word er keurig geholpen, geen vraag is teveel. Aanrader!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je mooie reactie Berthie, zijn we blij mee! Fijn dat het nog altijd goed bevalt, we zien je snel weer! SG

Berry Germers

Vriendelijk personeel, prachtige locatie en keurige opslag units. Goede voorzieningen, alles wat je nodig hebt is eigenlijk aanwezig. Kan het iedereen aanbevelen.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Geachte heer Germers, hartelijk dank voor uw mooie recensie! Fijn dat het u zo goed is bevallen en graag tot een volgende keer. SG

M. Mulder

Heel positief. Vriendelijke, klantgerichte en snelle communicatie.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw mooie recensie heer Mulder!

Cindy Gravendeel

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor je recensie!

Wilfried Somhorst

Gewoon goed en klant vriendelijk

Ria Bolster

Ik ben zeer tevreden over Blox xtra opslag. Mijn inboedel is ruim 2 maanden opgeslagen geweest. Ik ben vantevoren prima ingelicht over e.e.a. en verder verliep alles prima. Ook het ophalen van mijn... Ik ben zeer tevreden over Blox xtra opslag. Mijn inboedel is ruim 2 maanden opgeslagen geweest. Ik ben vantevoren prima ingelicht over e.e.a. en verder verliep alles prima. Ook het ophalen van mijn inboedel leverde geen problemen op.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

hartelijk dank voor uw mooie recensie mevrouw Bolster!

Tromp

Goede / vriendelijke service.

Dank voor de recensie!

Familie ten Zende

Een fijne en zeer praktische plek voor (tijdelijke) opslag. Zeer vriendelijke ontvangst en rondleiding, duidelijke uitleg. En voor een nette prijs.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor deze mooi recensie familie Ten Zende. Veel opslagplezier bij ons gewenst!