Nancy ter Avest

Heel goed! Uitermate klantvriendelijk. Goede uitleg. Goed bereikbaar. Goede faciliteiten.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je recensie Nancy!

Frank Steenberg

Prima. Alles goed geregeld .

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je recensie Frank!

evelien beverdam

Helemaal top! Alles is te bespreken, vriendelijk personeel en goede service!

Dank voor de recensie!

H. Gaalman

Vriendelijk personeel. Schone opslag.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie heer Gaalman!

Vincent Bilman

Ik ben zeer positief over uw bedrijf. Zowel bij het afsluiten van de overeenkomst bij aanvang als bij beëindiging. Alles gaat op een zeer gepaste en professionele manier. Daarnaast zijn de... Ik ben zeer positief over uw bedrijf. Zowel bij het afsluiten van de overeenkomst bij aanvang als bij beëindiging. Alles gaat op een zeer gepaste en professionele manier. Daarnaast zijn de medewerkers als zeer klantvriendelijk te betitelen.
Een andere grote pre om voor uw organisatie te kiezen is de goede toegankelijkheid en het ter beschikking stellen van aanhangwagens voor transport, steekwagens voor distributie naar de gehuurde unit etc.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een mooie recensie hebben we van u mogen ontvangen heer Bilman, hartelijk dank ervoor. Fijn dat het u goed bij ons is bevallen en wie weet tot een volgende keer!

Paulien van der Hoeven

Ik ben erg tevreden over hoe al het contact en de service verlopen is. Altijd vriendelijke medewerkers. Zelf een keer gebeld omdat ik wat vergeten was mee te nemen uit de gang.
De aanhanger...
De aanhanger div keren kunnen lenen, ook een hele fijne -gratis- service. Bedieningen en instructies zijn duidelijk. En vooral; hele scherpe prijs voor een uitstekende service en opslag.
Dikke pluim!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Mooie review van je Paulien, hartelijk dank voor de moeite! We zijn er trots op te mogen horen dat je zo tevreden bent geweest. Wie weet tot een volgende keer en nogmaals bedankt voor het in ons... Mooie review van je Paulien, hartelijk dank voor de moeite! We zijn er trots op te mogen horen dat je zo tevreden bent geweest. Wie weet tot een volgende keer en nogmaals bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen!

Han

De aanvraag voor het huren van een opslag box werd snel afgehandeld. Meteen werd via de mail de huurovereenkomst en contract gestuurd.
Keurig gebouw, schoon en verwarmd. Je kunt zelfs binnen...
Keurig gebouw, schoon en verwarmd. Je kunt zelfs binnen je lading lossen....

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel opslagplezier bij ons.

Annie Perton

In verband met verkoop van ons huis hadden we tijdelijk opslagruimte nodig. BLOX was een ideale oplossing. Lekker dicht bij huis, alles veilig opgeborgen, 7 dagen in de week bereikbaar tot 23.00... In verband met verkoop van ons huis hadden we tijdelijk opslagruimte nodig. BLOX was een ideale oplossing. Lekker dicht bij huis, alles veilig opgeborgen, 7 dagen in de week bereikbaar tot 23.00 uur. Goede faciliteiten zoals gratis gebruik van een aanhangwagen, prima service en vriendelijk personeel.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw reactie familie Perton. Fijn dat het u goed is bevallen en veel plezier en geluk in de nieuwe woonomgeving!

Michiel van Omme

Snel geholpen, ze nemen alle tijd voor je, zelfs op een dag dat de receptie eigenlijk niet open was en ik spontaan binnen kwam wandelen.
Duidelijke uitleg.