Robbert

Super service! Vriendelijk personeel, erg klantvriendelijk.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je recensie Robbert!

P. Müller

Super service!

R. Lamme

Perfecte opslag. Makkelijk bereikbaar en vriendelijk personeel.

Dank voor je review!

John

Vriendelijk personeel en goeie koffie.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor de reactie, koffie staat altijd klaar!

Jacqueline

Een keurig net bedrijf. Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Snelle reacties op vragen.

Dank voor uw recensie!

J. Willemsen-Boers

Ervaring goed, vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie mevrouw Willemsen!

R.H.A. Lucassen

Uitstekende services en zeer behulpzaam. Een pluspunt is de toegankelijkheid en de service van het lenen van een aanhangwagen.
Alles is goed verwarmd wat geen schade oplevert aan opgeslagen...
Alles is goed verwarmd wat geen schade oplevert aan opgeslagen goederen

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie!

Marleen ter Horst

Geweldige service! Direct telefonisch contact, afspraak maken was geen enkel probleem, duidelijke informatie en afhandeling van het contract (en dat op een weekenddag). Perfecte boxen en goede... Geweldige service! Direct telefonisch contact, afspraak maken was geen enkel probleem, duidelijke informatie en afhandeling van het contract (en dat op een weekenddag). Perfecte boxen en goede faciliteiten waar men gebruik van kunt maken. Ik ben zeer tevreden.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Bedankt voor je recensie Marleen! We wensen je veel opslagplezier toe bij ons!

Jennifer

Snelle service en reacties. Veel mogelijk in overleg. Prijs is prima. Kortom, zeer tevreden.

Dank voor uw recensie!

Dennis van J

Prima bedrijf om spullen op te slaan. Pand is goed bereikbaar vanaf de A35 en de de openingstijden zijn ruim. Ook voldoende materiaal aanwezig om je zware spullen uiteindelijk op de juiste plaats te... Prima bedrijf om spullen op te slaan. Pand is goed bereikbaar vanaf de A35 en de de openingstijden zijn ruim. Ook voldoende materiaal aanwezig om je zware spullen uiteindelijk op de juiste plaats te krijgen. Ik vond de aanhangerservice (gratis voor een paar dagen) geweldig, en zit bij de huur inbegrepen, paar keer dankbaar gebruik van gemaakt. Personeel is supervriendelijk en denkt graag met je mee. Ik kan Blox Hengelo van harte aanbevelen!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hoi Dennis, dank voor je mooie recensie. Mochten jullie een keer in de buurt zijn, de koffie staat klaar! Veel plezier in jullie nieuwe woning!