7.8/10

IeTee Solutions

We hebben prachtige blikken besteld met ons logo erop. Wát zijn ze chic zeg! We hebben voor deze blikken gekozen omdat wij graag onze relaties iets aanbieden wat blijvend is, wat nuttig is én waar... We hebben prachtige blikken besteld met ons logo erop. Wát zijn ze chic zeg! We hebben voor deze blikken gekozen omdat wij graag onze relaties iets aanbieden wat blijvend is, wat nuttig is én waar onze naam op zichtbaar is. Nou hoe leuk is het dan om een blik met koekjes aan te bieden. Straks rond Pasen worden er paaseitjes in gedaan en je raad het vast. Rond de decemberdagen worden pepernoten of kerstkransjes.

Jeroen Blom

Ik ben erg enthousiast over het contact met blikken.nl. Ramon heeft me fantastisch geholpen, snelle reactie en goed meegedacht! Ga zo door! Groet, Jeroen

Goed. Op tijd geleverd, meegedacht over beste product voor beste prijs.

Zeer goede ervaring. Betrouwbaar en snel.

Bericap Benelux BV

Fijne ervaring. Klantgericht meedenken

ING Bank

Vanaf het eerste telefonisch contact en mailcontact met Ramon, tot het eind afleveren en post verzending in 1 woord TOP!!! dik applaus een echte aanrader.

FMC The Whoopers

Vanaf bestelling t/m levering prima ervaren.

skaj bvba

Super, snelle service

Betonmortel Centrale Koudekerk

Voor het eerst een levering ontvangen en dus kennisgemaakt met deze webshop cq. bedrijf. Er waren wat vragen betreft de bedrukking en dus is er telefonisch contact geweest. Goed geholpen en de... Voor het eerst een levering ontvangen en dus kennisgemaakt met deze webshop cq. bedrijf. Er waren wat vragen betreft de bedrukking en dus is er telefonisch contact geweest. Goed geholpen en de levering ook nog eens snel ontvangen.

woongroep Surplus/Ada de Groot

Ik heb een heel leuk contact/gesprek gehad met Pim op maandagmorgen. ik heb toen ook besloten om mijn opdracht bij jullie te plaatsen.
ook met jeanette goed overleg over de foto die op de...
ook met jeanette goed overleg over de foto die op de blikken zou komen. het zijn 50 blikken met opdruk geworden.
verzending ging prima en op tijd.
ik ben een zeer tevreden klant.
groet,ada de groot