7.8/10

Zuyd Hogeschool

Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken en ontwerpen van de blikken. Het heeft een aantal weken geduurd voordat de bestelling geplaatst kon worden, maar tijdens deze weken ben ik telkens netjes te... Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken en ontwerpen van de blikken. Het heeft een aantal weken geduurd voordat de bestelling geplaatst kon worden, maar tijdens deze weken ben ik telkens netjes te woord gestaan.

Klantencontact/service

Een aantal blikken zijn gebroken geleverd, dat is erg jammer.

Sonja

Prettig, snelle reactie.

Flexibel

R. Geschiere, leerkracht basisschool de Klimop

Een zeer positieve ervaring. De blikken werden zeer vlot geleverd en zagen er prima uit. Zeer klantvriendelijk en er werd goed meegedacht.

Zie hierboven....

Weet ik zo niet....

Pixelplus

Heel goed

Mooie bedrukking, super snel geleverd!

Eshuis

Een makkelijke manier om te bestellen. Alleen erg dure verzendkosten voor een simpel pakketje. Daarom gekozen om af te halen, in overleg met een medewerker in principe afgesproken voor... Een makkelijke manier om te bestellen. Alleen erg dure verzendkosten voor een simpel pakketje. Daarom gekozen om af te halen, in overleg met een medewerker in principe afgesproken voor vrijdagochtend afhalen. Dit was 5 juni bij een bestelling die op 1 juni geplaatst is. Echter, bij aankomst op de locatie bleken de blikken nog niet op voorraad te zijn. Als service wel gratis opgestuurd uiteindelijk, maar het was prettiger geweest als de medewerker donderdag aan het einde van de dag een bericht had gestuurd dat de blikken in de ochtend niet op voorraad zouden zijn.

Een eerdere bestelling bij blikken had een vergelijkbaar beloop. Toen zou ik een xx aantal bestellen maar waren er minder op voorraad en konden niet bijbesteld worden. Echter, had ik de bestelling per mail gedaan, een offerte ontvangen en een factuur betaald. Daarna werd er pas verteld dat er minder zouden zijn. Toen ook geen aanbod gekregen om de overige kostenloos op te sturen.

Ik zou het bedrijf aanbevelen, maar dat komt eigenlijk met name omdat je elders nergens hetzelfde kan bestellen.

Schoolbrede ouderraad (vo school in Almere)

Goed contact met een van de medewerkers voor een grote bestelling

Snelle reactie via de chatfunctie maar later via de mail

Jeu Janssens

Prima blik op blikken

Burggraaf-Wingens

Heldere en duidelijke info, snelle afwikkeling

Revelation

Zeer prettig!

Purple

Prima service, snel en kennis van zaken!