7.8/10

Lekker snel, prima samenwerking.

Er wordt snel geleverd!

Irma

Erg goed! Alleen bij het uitselecteren van het product (visitekaartjes schuif blikje) was het wat onduidelijk dat ik alle velden ingevuld moest hebben voordat ik door kon naar het afrekenen. Ik koos... Erg goed! Alleen bij het uitselecteren van het product (visitekaartjes schuif blikje) was het wat onduidelijk dat ik alle velden ingevuld moest hebben voordat ik door kon naar het afrekenen. Ik koos namelijk voor een blikje zonder opdruk en zolang je de velden niet selecteert kun je niet op 'bestellen' klikken. Dit is subtiel aangegeven maar werd gemakkelijk over het hoofd gezien. Verder was de service uitmuntend en kreeg ik zelfs een proefexemplaar op aanvraag zodat ik zeker de goede keuze maakte!

Wij krijgen al jaren superleuke reactie op de blikjes. We zijn er bijna beroemd om! Wat goed is, moet je niet veranderen dus :)

Metaaltechniek

Uitvoering prima en meedenken in de planning, die een beetje krap was aan onze kant :) Uiteindelijk perfect op tijd binnen en goede uitvoering van persoonlijke label.

Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht

Prima ervaring! Meedenkend, creatief en snel in levering.

Geeske

Fijne ervaring! Mooi product. Was zoals omschreven en eigenlijk nog mooier dan gedacht. Nette snelle levering. En prijs kwsliteit verhouding is heel goed. Tevreden klant!!

Goede ervaring! Fijn dat ze meedenken in mogelijkheden. Communicatie is heel helder.
Prachtig resultaat geleverd waar we blij mee zijn.
Toptent!

Snelle levering, goede klantenservice. De feedback van onze klanten moeten we nog ontvangen.