7.8/10

Wij hadden blikken voor het weekend nodig. Wij zelf waren laat met bestellen. Blikken.nl heeft er voor gezorgd dat wij ze toch op tijd kregen. Top service!

SBO Noorderlicht

Prima, goed meegedacht om artikelen om veel kortere termijn dan op de site is aangegeven te kunnen leveren.

Goede service! Wel mag er meer informatie gegeven worden over het label (papiersoort).

Telefonisch contact gehad voorafgaand aan een (spoed)bestelling. Duidelijke afspraken gemaakt rondom betaling en levering. Allemaal nagekomen volgens afspraak.

Goede service en mooi product geleverd gekregen.
Product komt overeen met de verwachting.
Ga zeker vaker bestellen, wij organiseren nl regelmatig evenementen.

Na een goede service 2 jaar geleden, onlangs zonder twijfel weer gekozen voor Blikken.nl/Fortune Factory, voor de bestelling van gepersonaliseerde blikken met stroopwafels.

Het contact...

Het contact is persoonlijk en professioneel.
De blikken werden zelfs een dag eerder geleverd dan afgesproken.

Top bedrijf!

Van der Louw

Prima en vriendelijke service bij het ontwerpen en drukken van koekblikken

Er werd steeds snel en correct gereageerd. Ook als ik zelf iets was vergeten werd ik hier op vriendelijke wijze op geattendeerd. De filmblikken zijn ook snel geleverd

Judith Stoker

Duidelijke website, snelle levering, fijn dat je je opdracht te zien krijgt voordat ie gedrukt wordt.

Super!
Snel een uitgebreide duidelijke offerte met verschillende opties. Communicatie verliep soepel. De kwaliteit van de blikken, de verpakking, kaartjes erbij is echt goed!