7.8/10

Teamotions

Het bedrijf Teamotions maakt gebruik van de blikken van Blikken.nl en is uiterst tevreden over de kwaliteit, terugkoppeling en snelheid van de zending. Wij hopen dan ook vaker gebruik te maken van... Het bedrijf Teamotions maakt gebruik van de blikken van Blikken.nl en is uiterst tevreden over de kwaliteit, terugkoppeling en snelheid van de zending. Wij hopen dan ook vaker gebruik te maken van jullie producten.

Heel positieve ervaring met dit bedrijf, goede website, ruime keus en heel snelle actie en reactie

TopHorloges.EU

Prima snelle service en meedenkend

Pack & Parcel BV

Snelle en accurate service.
Denken goed mee.

Vakkundig, accuraat en snel!

Goede service, snelle levering, prachtig resultaat!

Boost & Borg Teamontwikkeling

We hebben een hele goede ervaring met Blikken.nl! Fijne afstemming en direct een goed contact. Heel erg prettig!
We hebben voor ons bedrijf Boost & Borg, we geven trainingen op het gebied van teamontwikkeling, blikken ontworpen met een afbeelding welke er echt fantastisch uit is komen te zien.

Kim

Snelle en vriendelijke service . Levering naar België correct verlopen .

Emma

Lekkere drop, netjes op tijd binnen. Super!

Erica

We hebben onlangs het 'klavertje 4 in blik' met eigen ontwerp besteld. Hoewel de communicatie rondom de bestellin gen betaling niet helemaal soepel verliep, hebben we de blikken inmiddels naar volle... We hebben onlangs het 'klavertje 4 in blik' met eigen ontwerp besteld. Hoewel de communicatie rondom de bestellin gen betaling niet helemaal soepel verliep, hebben we de blikken inmiddels naar volle tevredenheid ontvangen.