Snelheid activering

MIND

Hele prettige contacten. Korte lijnen, snelle verwerking van acties. Telefonistes geven heldere telefoonnotities door. Wij laten de telefoontjes bij afwezigheid van onze telefoniste met een gerust... Hele prettige contacten. Korte lijnen, snelle verwerking van acties. Telefonistes geven heldere telefoonnotities door. Wij laten de telefoontjes bij afwezigheid van onze telefoniste met een gerust hart over aan BizziPhone

Korte lijnen, snel handelen, adequaat

3/2 Engineering

Uitstekende samenwerking over een lange periode

Klant heeft het gevoel echt te spreken met een medewerker van ons bedrijf

Jan van Lieshout Makelaardij

Goede ervaring, snel, duidelijk en correct

snelheid, compleet

Whello B.V.

Vriendelijk en kundig personeel

Heldere terugbelverzoeken

Get a Ticket

Onze klanten vinden het erg fijn dat ze iemand te spreken krijgen, in plaats van wachten tot er opgenomen wordt, of niet. Met maar 1 supportmedewerker is het prettig dat er op deze manier iets meer... Onze klanten vinden het erg fijn dat ze iemand te spreken krijgen, in plaats van wachten tot er opgenomen wordt, of niet. Met maar 1 supportmedewerker is het prettig dat er op deze manier iets meer mankracht is.

De melding via Whatsapp is heel handig en de spoed-meldingen komen via SMS direct binnen.

Beschermingsbewind Zuid

Prima bedrijf

Snelle reactie en correcte behandeling van de telefoongesprekken

Stamcelinstituut

Bizzphone is gewoon goed!

Goede service

Intigris B.V.

Bizziphone pakt sinds een half jaartje al het telefoonverkeer voor ons op. Zij selecteren dan welke telefoontjes doorgezet kunnen worden, en doen dat naar de juiste persoon. Van elk telefoontje... Bizziphone pakt sinds een half jaartje al het telefoonverkeer voor ons op. Zij selecteren dan welke telefoontjes doorgezet kunnen worden, en doen dat naar de juiste persoon. Van elk telefoontje krijgen we een notitie, zodat we kunnen zien wie er gebeld heeft en wat de telefoniste heeft gedaan.

Snelheid van communiceren. Als we feedback of een vraag hebben, hebben we altijd binnen een uur of sneller reactie.

Onlinenatuursteen

Super goed bedrijf.

Klantvriendelijke en denken zeer goed mee.

Vicaris Lease

Goed en professioneel