Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Van den Braak

Heel correct en alles prima volgens afspraak geregeld.

De Coo - van Vessem

Respectvol en heel goed

Schrooyen Jos

We zijn heel erg tevreden over het actieve meedenken en de betrokkenheid, ook buiten kantooruren en een goed kontakt gedurende het hele proces.

Pijnenburg

Geweldige mensen, fijne afspraken, goed advies bereid om overal in mee te denken. Erg warm erg betrokken.

Karin van Geel de Rooij

Zeer meedenkend en oplossingsgericht bij de wensen van de nabestaanden wat betreft thuis opbaren.

Bernadette Hulskramer

Geweldige ervaring, persoonlijke benadering, steun, super.

Wil van Son

Aandacht ook voor nabestaanden en verzorging van het geheel.

Van der Gulik

Zeer professionele begeleiding en zeer aan te bevelen

Bruijstens

Bijnen Uitvaartzorg heeft zowel de uitvaart voor mijn vader ( 2 jaar geleden) als mijn onlangs overleden moeder verzorgd. Het was hun wens om dit via Bijnen de laten verlopen en wij kijken met een... Bijnen Uitvaartzorg heeft zowel de uitvaart voor mijn vader ( 2 jaar geleden) als mijn onlangs overleden moeder verzorgd. Het was hun wens om dit via Bijnen de laten verlopen en wij kijken met een tevreden gevoel terug op de samenwerking met Bijnen Uitvaartzorg. ( destijds met Alexander en recent met Ellen). Vanaf het eerste telefoontje (melding), gevolgd door de diverse contacten en bezoeken, de gemaakte afspraken en de uitvaar(en) zelf, het klopte allemaal. Dankjulliewel.

Bogers - van Beurden

Heel persoonlijk ,meedenkend en meelevend.