BIJN.nl

Communicatie, managen verwachting

A. de Bever, Willem van Oranjelaan 3, Breda

Goed.

Sterke punten BIJN.nl

Duidelijk in woord en gebaar. Toegankelijk. Kordaat. Gemakkelijk in de omgang. Deskundig

Lekkerkerker

We moesten een spoedtaxatie laten doen. Chavan heeft goed met ons meegedacht en heeft het rapport op tijd aangeleverd. Daar waren we heel blij mee. De communicatie met dit bedrijf hebben wij als... We moesten een spoedtaxatie laten doen. Chavan heeft goed met ons meegedacht en heeft het rapport op tijd aangeleverd. Daar waren we heel blij mee. De communicatie met dit bedrijf hebben wij als zeer prettig ervaren.

Sterke punten BIJN.nl

Sociaal, kundig, meedenkend, communicatief vaardig

SMNC

Ik heb een zeer goede ervaring met de medewerkers van Bijn.nl. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden! de service is super en de communicatie is helder. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze... Ik heb een zeer goede ervaring met de medewerkers van Bijn.nl. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden! de service is super en de communicatie is helder. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. echt een aanrader.

Sterke punten BIJN.nl

klantvriendelijk, komen de gemaakte afspraken na, snelheid is top en goede service.

Auto Lemmer

Maakt zeker niet waar wat het beloofd, men zei ervaring te hebben met keuringen van panden ivm rapport wat nodig is voor rechtzaak tegen aannemer. Rapport tot 2 keer toe zonder diepgang en... Maakt zeker niet waar wat het beloofd, men zei ervaring te hebben met keuringen van panden ivm rapport wat nodig is voor rechtzaak tegen aannemer. Rapport tot 2 keer toe zonder diepgang en onderbouwing en werd hierdoor door rechter gewoon van tafel geveegd terwijl rechter wel zei dat de zaak terecht was... jammer , zonde van het geld en zeker niet gekregen wat beloofd was..

zou het niet weten..

Ozcan Ozdemir

Minder dan 24 uur voor de oplevering van mijn woning werd, ik gebeld met de mededeling, dat mijn opleveringskeuring niet door kon gaan wegens “omstandigheden”. Vervolgens kon ik het zelf allemaal... Minder dan 24 uur voor de oplevering van mijn woning werd, ik gebeld met de mededeling, dat mijn opleveringskeuring niet door kon gaan wegens “omstandigheden”. Vervolgens kon ik het zelf allemaal uitzoeken. Zoals bij andere te lezen is. Is de klantenservice tot ze akkoord hebben heel vriendelijk. Maar daarna ben je niets meer waard. Op de vraag of zij het verschil in kosten aan mij terug zouden betalen, omdat het hun fout is. Werd ik door de telefoniste uitgelachen, “dat doen wij niet meneer”.

1 ster is nog te veel, maar helaas kan ik niet nog minder geven.

Klanten werven om vervolgens 1 dag van te voren in steek te laten

PN DE GROOT

De ervaring met BIJN was zeer prettig

Sterke punten BIJN.nl

goede uitleg van een deskundig persoon lette ook op de kleine dingen

H.G.de Jong

Professioneel en prettig.

Snel geregeld.

Reactie BIJN.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling

Louis Deurhof

Keuring als deskundig ervaren

Sterke punten BIJN.nl

Exact op tijd aanwezig en tevens onze woning goed vergeleken met identieke objecten in de straat.

De expert was helaas bijna 30 min te laat op de afspraak waardoor de opleverkeuring vertraagd kon beginnen. De keuring zelf is naar volle tevredenheid verlopen en is zeker een aanrader.

Kwaliteit keuring.

Reactie BIJN.nl:

Excuses voor de vertraging, door uitlopen van andere afspraak. Wel uiteraard gemeld dat we later waren. Fijn dat het naar tevredenheid was.