BIJN.nl

Esther Van Belle

Fijn, dat ze er bij waren. Toch veel punten die die we zelf niet hadden gezien!
Fijn, dat ze er bij waren. Toch veel punten die die we zelf niet hadden gezien!
Op de dag waar al zo veel op je afkomt en je veel moet regelen. Tevens weet je eigenlijk niet waar je allemaal op kan letten dus fijn er een externe Partij “BIJN.nl” er bij was

Sterke punten BIJN.nl

Optijd, correcte communicatie, ervaring en weet waar hij op moet letten.

S. de Jager

BIJN heeft meteen contact met mij gezocht en er kon snel een afspraak worden gemaakt voor een bouwkeuring. De medewerker was zeer vriendelijk en de offerte was duidelijk waar ik vervolgens mee... BIJN heeft meteen contact met mij gezocht en er kon snel een afspraak worden gemaakt voor een bouwkeuring. De medewerker was zeer vriendelijk en de offerte was duidelijk waar ik vervolgens mee akkoord ben gegaan.

Sterke punten BIJN.nl

- er kon snel een afspraak worden gemaakt.
- overzichtelijk rapport na de keuring.
- prima klantcontact.
- goede prijs/kwaliteitverhouding.

Shannon

De bouwkundige keuring was goed. De punten werden direct aangegeven met daarbij een tip om het eventueel op te lossen.

Sterke punten BIJN.nl

Deskundig, je kon vragen stellen, na 1 dag al het rapport ontvangen.

RJ de Graaf

Zeer correcte en vriendelijke ervaring gehad; inspecteur merkt zaken op waar ik zelf nooit achter zou zijn gekomen.

Sterke punten BIJN.nl

Gedetailleerde en duidelijke rapportage, ondersteund met foto's, binnen een dag beschikbaar

Simon

Communicatie, managen verwachting

A. de Bever, Willem van Oranjelaan 3, Breda

Goed.

Sterke punten BIJN.nl

Duidelijk in woord en gebaar. Toegankelijk. Kordaat. Gemakkelijk in de omgang. Deskundig

Lekkerkerker

We moesten een spoedtaxatie laten doen. Chavan heeft goed met ons meegedacht en heeft het rapport op tijd aangeleverd. Daar waren we heel blij mee. De communicatie met dit bedrijf hebben wij als... We moesten een spoedtaxatie laten doen. Chavan heeft goed met ons meegedacht en heeft het rapport op tijd aangeleverd. Daar waren we heel blij mee. De communicatie met dit bedrijf hebben wij als zeer prettig ervaren.

Sterke punten BIJN.nl

Sociaal, kundig, meedenkend, communicatief vaardig

SMNC

Ik heb een zeer goede ervaring met de medewerkers van Bijn.nl. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden! de service is super en de communicatie is helder. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze... Ik heb een zeer goede ervaring met de medewerkers van Bijn.nl. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden! de service is super en de communicatie is helder. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. echt een aanrader.

Sterke punten BIJN.nl

klantvriendelijk, komen de gemaakte afspraken na, snelheid is top en goede service.